- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Hur ska jag göra med tiden?
Hej. behöver lite tips/hjälp?.
Grejen är att jag jobbar 2Skift. morgon och kväll. när jag jobbar morgon så¨tränar jag efter jobbet. men hur ska jag göra på kvällskiftet. börjar 14:30 slutar 23:00
Hur skulle ni gjort. gå upp klockan 9 för o dra o träna klockan 12?.
Vill inte stressa hem, med maten. o sen iväg till jobbet
Är det en vecka kväll och en vecka morgon? I sådana fall är det bara stiga upp och
träna, om du inte vill ta en veckas vila varannan vecka.
Jobbar själv treskift och har märkt att tiden räcker gott och väl, bara motivationen finns.
Fixa till matlådor så att du snabbt kan käka då du kommer hem, där spar du en herrans massa tid.
Skönast är nog att träna innan du drar och jobbar, så skulle jag ha gjort
Jag jobbar 2-skift. En typisk eftermiddagsdag kan se ut såhär:
Vaknar mellan 9 / 9.30. Käkar frukost
10.45 rejält fika eller lunch
Köra bil 40min
Träna ca 12-13.30
Tidig på jobbet , käka lunch alt rejält fika
Jobba, sova kl 3.
Pga lite drygt avstånd mellan bostad, träningsställe och jobb så åker jag inte hem utemellan utan få vackert ta med mitt pick och pack direkt på förmiddagen. Jag får se till att ha matlådor tillgängliga, så då jag lagar mat är det oftast storkök som gäller.
Jobbar likadant själv, tränar då vid ca 08,30 på morgonen. Klar före kl 10 i vanliga fall, hem och käka och slappa innan det är dags för jobb.. Inga problem alls.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY