Home › Forums › Allmänt om gymträning › hur ska jag träna
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 oktober, 2005 at 00:02 #96698Anonym anvandareMember15 oktober, 2005 at 00:02 #1061335Anonym anvandareMember
hej jag har en fråga hur ska jag träna för att bygga så mycket som möjligt så fort som möjligt ???? jag har tränat sen april i år o under den tiden har jag tränat 4 gånger i vekan o jag ökar nästan varje veka …. man ser att strukturerna kommar fram men jag måste köra något så brösten kommer fram eller tar det tid att få fram dom ?????
15 oktober, 2005 at 00:55 #1061336Anonym anvandareMemberDragonIVE wrote:hej jag har en fråga hur ska jag träna för att bygga så mycket som möjligt så fort som möjligt ???? jag har tränat sen april i år o under den tiden har jag tränat 4 gånger i vekan o jag ökar nästan varje veka …. man ser att strukturerna kommar fram men jag måste köra något så brösten kommer fram eller tar det tid att få fram dom ?????Om du kollar under artikelavdelningen så har Joachim Bartoll skrivit en mycket läsvärd artikel om sin träningsfilosofi. Därmed inte sagt att det är den enda vägen; det finns nästan lika många metoder som det finns byggare:emo-thumb
18 oktober, 2005 at 15:16 #1061337Anonym anvandareMemberDragonIVE wrote:hej jag har en fråga hur ska jag träna för att bygga så mycket som möjligt så fort som möjligt ???? jag har tränat sen april i år o under den tiden har jag tränat 4 gånger i vekan o jag ökar nästan varje veka …. man ser att strukturerna kommar fram men jag måste köra något så brösten kommer fram eller tar det tid att få fram dom ?????Gå in på [www.ast-ss.se] och registera dig där. Gå sedan vidare till tränings guiden.
Och framför allt ÄT MYCKET
6 november, 2005 at 21:26 #1061338Anonym anvandareMemberDragonIVE wrote:hej jag har en fråga hur ska jag träna för att bygga så mycket som möjligt så fort som möjligt ???? jag har tränat sen april i år o under den tiden har jag tränat 4 gånger i vekan o jag ökar nästan varje veka …. man ser att strukturerna kommar fram men jag måste köra något så brösten kommer fram eller tar det tid att få fram dom ?????Tjenatjena:)
ja e oxå ny börjare jag har börjat tränat i 5 månader nu fast jag har frågat alla om hur man ska köra för att bygga sig så snabbt som de bara e möjligt:)
jag tycker att du bodde köra bröst me hantlar…de e ganska tufft o ger mkt mer än bänkpress…
o du bodde köra flys och kryssdrag.
bänkpress kan du köra men ja får inte hjälp av nån när ja tränar så de e bra om någon står bakon dig när du kör hårt för anmnars kan de ramla på dig:)
från:masi -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.