Implantat bakom muskeln – hård styrketräning

Home Forums Allmänt om gymträning Implantat bakom muskeln – hård styrketräning

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hej alla NI tjejer som lagt implantat bakom muskeln!

Läser på många ställen att man ska inte lägga bakom muskeln vid tung styrketräning för det blir inte bra. Fast kirurgen säger att det blir det.
    Man läser ofta om tjejer som får problem med detta på nätet, och inte ofta om tjejer där det gått skitbra (vilket eg är förstårligt, för om det fungerar varför ut och klaga på internet??)

Jag hade velat höra hur det funkar för Er att träna tung styrketräning utan att exkludera någon övning. Alltså hur funkar det att köra alla övningar där bröstmusklerna går in?
    Går det bra? Även flera år efter op?

Ni som har gjort detta.. är ni nöjda/missnöjda?

Har era bröst ändrat form/blivit ”fula”/ont vid vissa rörelser även år efter op?

Snälla berätta allt som ni upplevt. Även om det bara är positiva upplevelser. Det är helst de jag vill höra! :D

Jag vill inte höra om vad alla tycker om det faktum att tjejer operera in implantat. Ni som vill framföra era åsikter kring det kan leta upp ett forum som handlar om det för det finns det gott om. Vill ha personer som kommenterar ang de frågor jag ställt som vet vad det handlar om, tack! :D

(Hoppas detta inlägg godkänds. Vet att det ligger ett liknande ute men tycker inte det blev så mycket respons i det).

Snacka med Tommy Ivarsson har hört att han kan sånt där om implant här på forumet :P

JeppeAndersson wrote:
    Snacka med Tommy Ivarsson har hört att han kan sånt där om implant här på forumet :P

:D😀

ojdå ingen som har svarat på detta än?
    Well, jag har precis lagt in 300 cc bakom bröstmuskeln. Visste om nackdelarna med träning men förbi såg det då det finns många andra fördelar med bakom muskel placering. Nu har det bara gått 3 dagar sens min operation så jag kan itne uttala mig än om hur det funkar att träna med dem……men jag har googlat mycket och många fitness tjejjer lägger dem bakom då det syns minst där de är deffade.
    jag håller dig gärna informerad men det lär ta ett tag innan jag änns ger mig på överkropps träning. Vill att det ska läka fint först.

Förövrigt så är jag SJUUUKT nöjd med dom, jag älskar mina nya kompisar!! :)

kram

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.