- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › ingen motivation!
hej! jag har tappat min motivation till träning helt. jag vet inte vad jag ska göra alvarligt talat. jag tränade hela tiden innan och det var det bästa jag visste. men nu är det helt tvärt om. jag behöver en skjuts tillbaka på något sätt. går jag till gymmet vill jag bara därifrån, känner ingen lust.
jag undrar om någon skulle vilja ”träna” mig. jag ställer upp på istorsätt allt. har du ett träningsprogram eller en diet du vill testa? är jag hundra procent motiverad. jag behöver bara någonting. jag 20 år, tjej. bosatt i göteborg.
beroende av hjälp just nu…..
Du har tappat din motivation till träning helt men kan samtidigt bli 100% motiverad hehe.
Ta det lugnt alla har sina svackor och personligen har jag haft några men då gäller det bara och tänka på vad det är för mål man vill uppnå med sin träning. Det kan vara bra och ta en vecka ledigt, skriva sig ett nytt schema, testa nya övningar.
Dem dagar jag känner att NEJ JAG PALLAR INTE / VILL INTE. då gör jag som så att jag youtubar Arnolds six rules of succes och POOM! jag cyklar till gymmet med the eye of the tiger!! WAAHH:up:
Lycka till
Att kolla på Youtube motivations klipp hjälper väldigt mycket! Alla har sina tider där de inte orkar gå till gymmet.
Du som är tjej… http://www.youtube.com/watch?v=nhRzkGpdQdk
kolla på detta klipp, in med hörlurarna och höj ljudet.
Hoppas det hjälper!
MVH Joseph Hardo
Samma sak har hänt mig med, ibland kan det vara bra med pauser för att sedan komma tillbaka. Försök hitta något som gör det roligt att träna igen, exempelvis om du kanske skulle hitta en kompis o träna med eller så.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY