- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Jag har kört fast!
Behöver lite råd o hjälp.
Jag är ganska ny i den här typen av träningsvärld. Började styrketräna efter nyår efter ett vad. Jag behövde gå ner en massa kg och någon påstod att jag aldrig skulle klara det. Å envis som jag är och eftersom jag hatar folk som inte tror på mig eller på vad jag kan åstakomma så tog jag tag i gymmet på allvar.
30 år, kvinna, 164cm och 78 kg… ska ner till runt 62…
Nu har det gått 3 månader, från 95 kg till 78 kg… Jag är jätte sålt över det, men nu har jag kört fast.
Har fortsatt som vanligt både med kost och träning, men det har inte hänt någonting på 2 veckor och det är frustrerande. Jag har ingen ork. Jag gör mina pass, men utan den här gnistan som krävs. Svetten rinner och musklerna blir matta, men inga resultat syns. Varken i spegeln, på vågen eller måttbandet.
Vad kan jag göra?
Finns det något kosttillskott som kan hjälpa mig orka och fortsätta mitt uppdrag till toppformen.
Vad kan jag göra för att hjälpa min kropp och mina muskler att fortsätta sammarbeta mot den rätta sidan.
MVH Limelight
Min första tanke var att du kanske äter lika mycket som förut och då är det ju inte så konstigt att du inte går ner då du gått ner ganska mycket i vikt och din energiförbrukning är inte lika hög som förut.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY