- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Julöppet
Har letat runt efter ett gym i stockholm hyffsat centralt som har öppet Julafton senare än 14, utan resultat. Tänkte höra om någon vet något?
Kontaktade fitness 24/7 om att få komma in där men det ick inte.
Vilken ångest du måste ha som inte får träna på julafton.
Visste att nått sådant smart svar skulle komma. Nu var min fråga väldigt enkel, om någon visste ett gym som hade julöppet. Det handlar inte om någon ångest, utan helt enkelt för att jag har lust o träna eftersom jag jobbar i Sthlm och min familj finns 50mil norrut. Sedan är det väl inte hela världen om jag råkar vilja träna ändå 1 timma på julafton? eller?
Till och med jag med annan religion som inte firar jul tycker det är fel. Det ska vara pepparkakor, arne, kalle anka och tre tomtegubbar som slår i glasen och lustiga vara!!!
Tror de kommer va svårt och hittat ett bemannat gym efter 14 och ifall du hittar ett obemannat tror jag de blir lite svårt och fixa för ett pass. Så mitt tips är att hitta på något annat och samla motivation istället så kör du hårt igen någon dag eller två efter julafton
Kontaktade fitness 24/7 om att få komma in där men det ick inte.
[http://www.worldclass.se/world-class-alvik/oppettider Worldclass verkar ha öppet men det kanske inte gäller alla ställerna.]
Klart man tränar på julafton :up: Slappar med träningen dagen innan och dagen efter (fest då istället) men på julaftons förmiddag är det givet att ta med sig släkt och vänner och bränna av ett riktigt svettigt och tungt pass på gymmet. Shit va julbordet smakar bra sen
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY