Home › Forums › Allmänt om gymträning › kärlekshandtag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 november, 2005 at 15:41 #1046255Anonym anvandareMember
Nu har jag verkligen fått nog!
Hatar verkligen mina kärlekshandtag de passar inte in till resten av min kropp.
Jag är väl hyfsat vältränad och har muskler även på magen vilka skulle varit väldigt fina om jag hade blivit av med de där handtagen..
De syns mest på ryggen och jag mår verkligen illa av det. NU måste jag bli av med dem!
Men HUR?
Jag har verkligen försökt med en massa.
Just nu dansar jag streetdance flera timmar i veckan och så går jag på gymmet nästan varje dag. Där springer jag först på en maskin eller cyklar i tio minuter och sedan kör jag 2 eller 3 muskelgrupper med latta vikter och många reps (vill inte få stora muskler).
SNÄLLA kan någon hjälpa mig, HUR ska jag göra för att bli av med handtagen på sidorna?Tacksam för alla tips…
7 november, 2005 at 15:41 #95355Anonym anvandareMember7 november, 2005 at 16:33 #1046256Anonym anvandareMemberTycker ditt svar ligger i en av dina andra trådar :p.
[http://www.halso.info/forum/viewtopic.php/t-17597.html]7 november, 2005 at 16:48 #1046257Anonym anvandareMemberEller varf
7 november, 2005 at 18:55 #1046258Anonym anvandareMemberF
7 november, 2005 at 19:13 #1046259Anonym anvandareMemberHightower wrote:Så skicka gärna ett meddelande om du hittar ett banbrytande sätt att få bort de j*vla handtagen som förstör hela kroppen!Deffa.
Problemet löst.
7 november, 2005 at 20:19 #1046260Anonym anvandareMemberSpelar Amerikansk Fotboll och om jag deffar har jag tyv
7 november, 2005 at 20:20 #1046261Anonym anvandareMemberHightower wrote:Spelar Amerikansk Fotboll och om jag deffar har jag tyvärr inte tillräckligt med energi…Då får du leva med dina handtag helt enkelt.
8 november, 2005 at 07:29 #1046262Anonym anvandareMembermelle wrote:Nu har jag verkligen fått nog!
Hatar verkligen mina kärlekshandtag de passar inte in till resten av min kropp.
Jag är väl hyfsat vältränad och har muskler även på magen vilka skulle varit väldigt fina om jag hade blivit av med de där handtagen..
De syns mest på ryggen och jag mår verkligen illa av det. NU måste jag bli av med dem!
Men HUR?
Jag har verkligen försökt med en massa.
Just nu dansar jag streetdance flera timmar i veckan och så går jag på gymmet nästan varje dag. Där springer jag först på en maskin eller cyklar i tio minuter och sedan kör jag 2 eller 3 muskelgrupper med latta vikter och många reps (vill inte få stora muskler).
SNÄLLA kan någon hjälpa mig, HUR ska jag göra för att bli av med handtagen på sidorna?Tacksam för alla tips…
Dra ner på maten och gör den fettfri så GARANTERAR jag att du kommer att få behålla handtagen livet ut.
Mest troligt tillsammans med en lite ’airbag’ med ..9 november, 2005 at 22:54 #1046263Anonym anvandareMembervad
10 november, 2005 at 08:51 #1046264Anonym anvandareMemberHightower wrote:vad10 november, 2005 at 08:55 #1046265Anonym anvandareMemberSheeBa wrote:Nej.Det menade jag inte.
Men antingen har denna tråden blivit redigerad – eller så har jag missläst ditt inlägg..??Min kommentar gällde ett inlägg där personen tänkte dra ner ännu mera på kosten,samtidigt som den körde hårdare på dansen..
Drar du ner på intag av energi och essentiella fetter under vad din kropp behöver – så kommer den mest troligt att reagera med att göra depåer av fett för att skydda hormoner, och försäkra kroppen mot svält.
Hur skulle detta gå till? Var skulle den då plocka energi ifrån?
10 november, 2005 at 08:59 #1046266Anonym anvandareMemberIATOAON wrote:Hur skulle detta gå till? Var skulle den då plocka energi ifrån?Muskler.
Äter man inget fett försämras lipolysen…
10 november, 2005 at 09:04 #1046267Anonym anvandareMemberjohfel wrote:Muskler.Äter man inget fett försämras lipolysen…
Du menar att kroppen skulle anstränga sig mer för att bryta ner musklerna och använda den energin som dessutom bara ger knappt hälften av energi per enhet än det betydligt mer lättillgängliga fettet som dessutom ger dubbelt så mycket energi?
10 november, 2005 at 09:06 #1046268Anonym anvandareMemberjohfel wrote:Muskler.Äter man inget fett försämras lipolysen…
Precis.
Jämför med fettfobiker/dåligt praktiserande veganer .. de kan vara trådsmala men ändå ha en rejäl ring runt midjan.
Då energiintaget dras ner under vad kroppen behöver för att överleva,så bryts musklerna ner istället.Och då det är lättast att komma åt dem i armar och ben så blir resultatet därefter. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.