Home › Forums › Allmänt om gymträning › Komma i form
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 november, 2010 at 03:55 #54831Anonym anvandareMember14 november, 2010 at 03:55 #139051Anonym anvandareMember
Hej, det är så att jag vill väldigt gärna komma i form igen efter 6 månaders frånvaro från gymet och kan tillägga att jag fastade en av dessa 6 månader.
Det är så att jag har tappat hela 14 kg, från att vägt 70kg till 56kg. Och det beror till störst del på att jag äter och sover dåligt, oftast så äter 1 -2ggr per dag och är vaken till kl 06.00. Hur ska jag gå tillväga för att gå upp snabbt i vikt igen? Tacksam för seriösa svar.
14 november, 2010 at 10:22 #139052Anonym anvandareMemberäta oftare och bättre måltider. sikta på 4-6 måltider om dagen och försök sov bättre! det är inte i gymet du växer det är i köket och i sängen
14 november, 2010 at 11:05 #139053Anonym anvandareMemberpharcyde wrote:Hej, det är så att jag vill väldigt gärna komma i form igen efter 6 månaders frånvaro från gymet och kan tillägga att jag fastade en av dessa 6 månader.Det är så att jag har tappat hela 14 kg, från att vägt 70kg till 56kg. Och det beror till störst del på att jag äter och sover dåligt, oftast så äter 1 -2ggr per dag och är vaken till kl 06.00. Hur ska jag gå tillväga för att gå upp snabbt i vikt igen? Tacksam för seriösa svar.
Varför äter du dåligt?
Varför sover du dåligt?15 november, 2010 at 00:17 #139054Anonym anvandareMemberTack för tipset StronglGnome, jag har kommit in i en dålig vana sen jag tog studenten. Man är inne på datan sen så kollar man lite på tv och plötsligt så är klockan 5 eller 6. Saken är att maten som lagas här hemma är oftast rik på kolhydrater och inte så mycket protein, och det är nästan samma rätter som lagas hela tiden.
Förra året när jag träna hårt så fick jag trycka i mig maten och kämpa för att få ner den, jag är så förbannat trött på det. Skulle behöva tips på något billigt som jag kan laga snabbt och enkelt.
Rätter som serveras i hushållet jag bor: Spaghetti&köttfärsås, ris&kyckling/kött, makaroner&köttfärsås
Jag brukade dricka sojamjöl blandat med mjölk som ersättning för förlorat protein.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.