Home › Forums › Allmänt om gymträning › Konstigt…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 oktober, 2011 at 15:36 #51648Anonym anvandareMember27 oktober, 2011 at 15:36 #125208Anonym anvandareMember
Hej!
En kille på mitt gym, känt honom i ett par år. Och det konstiga med denna killen är att han olika perioder han går upp och ner vikt som fan.
Men det sjukaste var att. Vi började på samma gym (inte tillsammans) för två månader sen och ingen av oss har tränat på länge. Och nu har han exploderat efter två månader och blivit stor som fan. Men grejen är att han ser bara vattnig ut. Och så sa han att han hade en bra grund… menar en bra grund får man antagligen utan roids. Har tränat sen jag var 14 år. Väger 111 kilo och är 170 cm lång. Och det roliga med killen är att han träna 15 minuter ben var vecka…27 oktober, 2011 at 16:13 #125209Anonym anvandareMemberjahopp? ….
28 oktober, 2011 at 18:34 #125210Anonym anvandareMemberBra rubrik
Bra tråd
Creds till dig28 oktober, 2011 at 18:44 #125211Anonym anvandareMemberSämsta meningsuppbyggnaden i ett inlägg ever?
28 oktober, 2011 at 19:11 #125212Anonym anvandareMemberhaha say what?
28 oktober, 2011 at 19:12 #125213Anonym anvandareMemberFantastiskt roligt. Skall man läsa inlägget baklänges, eller uppochned?
29 oktober, 2011 at 16:36 #125214Anonym anvandareMemberRognefjord wrote:Hej!
En kille på mitt gym, känt honom i ett par år. Och det konstiga med denna killen är att han olika perioder han går upp och ner vikt som fan.
Men det sjukaste var att. Vi började på samma gym (inte tillsammans) för två månader sen och ingen av oss har tränat på länge. Och nu har han exploderat efter två månader och blivit stor som fan. Men grejen är att han ser bara vattnig ut. Och så sa han att han hade en bra grund… menar en bra grund får man antagligen utan roids. Har tränat sen jag var 14 år. Väger 111 kilo och är 170 cm lång. Och det roliga med killen är att han träna 15 minuter ben var vecka…Om du postar en bild på detta konstiga fenomen så ska vi se om vi kan ge ett utlåtande
30 oktober, 2011 at 18:35 #125215Anonym anvandareMemberRognefjord wrote:Hej!
Men det sjukaste var att. Vi började på samma gym (inte tillsammans) för två månader sen och ingen av oss har tränat på länge. Och nu har han exploderat efter två månader och blivit stor som fan. Men grejen är att han ser bara vattnig ut. Och så sa han att han hade en bra grund… menar en bra grund får man antagligen utan roids. Har tränat sen jag var 14 år. Väger 111 kilo och är 170 cm lång. Och det roliga med killen är att han träna 15 minuter ben var vecka…Om vi säger såhär att alla vet vad det handlar om men ingen vill tala om det. Tror du någon skulle våga erkänna att dom inte har byggt upp sin kropp genom naturlig väg? Ta exempel BodyMagazine Som sponsrar alla bodybuilders å kroppsbyggare. tror du att dom är rena, du skulle kunna träna hela ditt liv + 200år till och äta kyckling å tonfisk varje dag, och inte ens komma i närheten av dom bodybuilders som finns i dagens samhälle. Så jag tycker själv det är tråkigt att bodymagazine verkar vara för doping, annars hade dom ju knappt ha några personer alls att skriva om, hade blivit enbart en fitnees tidning.
30 oktober, 2011 at 23:37 #125216Anonym anvandareMemberfettokissen wrote:Om vi säger såhär att alla vet vad det handlar om men ingen vill tala om det. Tror du någon skulle våga erkänna att dom inte har byggt upp sin kropp genom naturlig väg? Ta exempel BodyMagazine Som sponsrar alla bodybuilders å kroppsbyggare. tror du att dom är rena, du skulle kunna träna hela ditt liv + 200år till och äta kyckling å tonfisk varje dag, och inte ens komma i närheten av dom bodybuilders som finns i dagens samhälle. Så jag tycker själv det är tråkigt att bodymagazine verkar vara för doping, annars hade dom ju knappt ha några personer alls att skriva om, hade blivit enbart en fitnees tidning.Hoppsan. Dessa sanningar får man inte skriva om på detta forum. Gå nu och skura munnen och tangentbordet med såpa, innan herr moderator gör det.
6 november, 2011 at 11:19 #125217Anonym anvandareMembero_0 va tyst det blev….
6 november, 2011 at 14:51 #125218Anonym anvandareMemberLaLLe wrote:o_0 va tyst det blev….Finns väl inget att skriva om, trådstarten kommer ju inte med någon direkt djup frågeställning…eller ens frågställning öht.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.