- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › kvällsöppet gym i norrort
Hej, jag letar efter något kvällsöppet gym i täby, vallentuna eller åkersberga. Jag kommer bara träna där ca 8pass i månaden så vill inte betala överdrivet mycket.
Jag har just börjat nytt jobb och jobbar sent varannan vecka, så mitt vanliga gym hinner stänga. Jag försöker sattsa hårt på träningen så att bara träna varannan vecka som jag gör nu känns inte bra.
Alternativen jag har nu är att skita i att träna, åka 2h kommunalt fram och tillbaka genom hela stan eller betala hutlösa 110kr per träningspas på ett gym i närheten vilket jag inte har råd med.
Vet ni något gym i norra sthlm som har öppet till 23 i alla fal? Eller vad hade ni gjort?
Det finns 24/7 anläggningar i:
Jakobsberg
Vällingby
Sollentuna
Sundbyberg
Eller är det för långt ifrån dig?
Eller är det för långt ifrån dig?
Jo, jag funder på att fixa kort där. Fridhemsplan är närmast att åka, ca 1h från jobbet. Jobbigt bara att käka komma hem och käka middag tidigast kl 12på natten, men vad gör man inte för lite muskler.
Någon som vet hur anläggningen vid fridhemsplan är?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY