Landet Lagom

Home Forums Allmänt om gymträning Landet Lagom

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • Author

Tycker synd att de gamla goda garage gymmen har f

Fler freaks åt folket! ;)

Quote:
    där ingen får vara större än en -70kg kille det krävs riktiga gym där man kör hårt och man får vara hur jävla stor man än vill!

Å andra sidan är en hel del -70killar jävligt stora, bara det att de är hårda, tömda & korta….8)

Starta ett eget då?! :up:

[quote=”fettot fr

berenger wrote:
    det är motionärerna som gymägaren vill ha.. dom är fler, betalar lika mycket och sliter inte på gymmet. han verkar vilja ha bort folk som tar sin träning på allvar. gymmet anpassas därefter också, bl.a genom att ta bort hantlar över 40kg och flytta benmaskinerna en våning upp…

Så är det på mitt gym, dvs SATS tyvärr. Men jag kan ju rösta med bena och byta om jag vill så jag klagar inte.

Jag vet att syndromet ”friskis och svettis” sprider sig i runtomkring i v

Finns det inte plats för alla sorters gym ? det är ju fritt val vart man väljer o träna, finns det efterfrågan efter ”hardcore” gym så finns säkert ett sånt i närheten…

numero1 wrote:
    S
    niklas wrote:
    Har ni ox
    Tor Lundsten wrote:
    Har dem uppdaterat hantelbeståndet?

Sist jag var där så räckte dom till för mig! :p

Mitt inlägg var mer ett tips till numero1, men han kanske är lika stark som dig. Vad vet jag :up:

Borde väl vara en ganska smal sak för ”hardcore” grabbarna och tjejerna och samla sig i en förening då? Atletklubbar finns det ju här och var i landet, där inriktningen inte är att tjäna pengar… Just nu verkar det va ganska mycke snack å lite verkstad här, ta tag i saken istället för att gnälla på företagare som vill tjäna lite stålar.

Tigris wrote:
    inget fel i att tjäna pengar det menar jag inte, men varför måste sats o deras likar köpa ut alla bra gym för att sedan förvandla dem till dass sats?(typ som Olympic i göteborg som blev uppköpt av sats och blev till ett riktigt dass gym) bygg era egna anläggningar och låt de gamla ställen förbli som de är.

Hur gör man när man ska bilda förening då? vad vet jag har aldrig varit medlem i något idrotts klubb jag hatar fotboll och friidrott, vill bara bygga maximalt med massa!

är själv byggare och blir själv jävligt depprimerad när man exempel ska och hälsa på nån och sen måste man leta efter ett vettigt gym (hälsa på syrran, åkte till 4 gym sen fick jag nog och tog de sista vilket var ja högst 30kg hantlar och bara maskiner). Så att byggargymmena dör ut e de ingen snack om då de inte finns pengar i det för en gymägare utan de är gubbar,kärringar och fruntimmer som stålarna finns samt grabbarna som slutar efter 2-3 månader.
    Fick även höra för en tid sen om en jag känner som tränar i Usa på ett typ SATS gym där och då kom ägaren fram till han och sa att han skrämmer folk så han måste sluta träna där.

jävligt tråkigt men så är det med folk som inte äger gymmet för de älskar byggning/strongman/styrkelyft mm de tänker enbart på pengar de kan tjäna och då e byggare mm inte något att ens vilja ha i gymmet

lightning wrote:
    Fick även höra för en tid sen om en jag känner som tränar i Usa på ett typ SATS gym där och då kom ägaren fram till han och sa att han skrämmer folk så han måste sluta träna där.

Händer inte bara i USA kan jag säga….:evil:

Jag har väldigt svårt att förstå hur folk kan bli skrämda av någon som råkar vara större än normalt :| De borde bli lika skrämda av folk som är större än normalt pga. fetma isåfall. Eller av folk som är längre….eller smalare…..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.