Låren!

Home Forums Allmänt om gymträning Låren!

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hej!
    Jag har en fråga riktad mot lite mer erfarna gymtränare och bodybuilders.

Jag tränar ca 5 dagar i veckan. och endast en muskel varje dag. förutom låren.
    stämmer det att jag förlorar testosteron som jag kunnat fått om jag tränar bena?
    Att de tar längre för mej att även växa på överkroppen pga att jag inte tränar bena?
    saken är den att jag inte vill få större ben än jag har.. vill bli av med dem gamla hockey låren.

Snälla maila: [mailto:toak_87@hotmail.com]
    för svar.

tack på förhand!

lill_sebben wrote:
    Hej!

stämmer det att jag förlorar testosteron som jag kunnat fått om jag tränar bena?
    Att de tar längre för mej att även växa på överkroppen pga att jag inte tränar bena?
    saken är den att jag inte vill få större ben än jag har.. vill bli av med dem gamla hockey låren.

för svar.

tack på förhand!

Har du redan tillräckligt kralliga lår ska du inte träna dem. Personligen tycker jag om grova lår. De kan aldrig bli för stora :-)

lill_sebben wrote:
    Hej!

för svar.

tack på förhand!

Ha, så lätt kommer du inte undan att du tror du ska få privata svar:D
    Om du har det angenäma ”problemet” att du har ”för stora” ben i förhållande till överkroppen så är det en hel del som är avundsjuka på dig kan jag lova.
    Jag har själv ”lätt” för att få benen att växa på grund av en lång fotbollskarriär i yngre dar. Träna ben du, men skippa den där riktigt tunga basträningen och slipa istället på detaljerna, vet ja!
    Bra ben i förhållande till överkroppen ser bättre ut än stor överkropp och pinnben så var stolt du :up:

peteks wrote:
    Ha, så lätt kommer du inte undan att du tror du ska få privata svar:D
    Om du har det angenäma ”problemet” att du har ”för stora” ben i förhållande till överkroppen så är det en hel del som är avundsjuka på dig kan jag lova.
    Jag har själv ”lätt” för att få benen att växa på grund av en lång fotbollskarriär i yngre dar. Träna ben du, men skippa den där riktigt tunga basträningen och slipa istället på detaljerna, vet ja!
    Bra ben i förhållande till överkroppen ser bättre ut än stor överkropp och pinnben så var stolt du :up:

Håller med!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.