- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › lite ont i halsen, träna ändå?
Läget är som så att jag har vilat nu i 4 dagar och har lite små känningar i halsen när jag sväljer, mår för övrigt bra. Vad tycker ni, bör jag vänta eller är det lugnt om jag känner efter och tränar?
vänta i någon dag till vettja,hade antagligen inte gjort det själv(motsägelesefull!) men tycker det vore klokt att lugna sej några dagar till
Har du varit sjuk dessa fyra dagar eller är det något som uppstått idag?
Jag har ont i halsen rätt ofta, ofta i samband med träning så som morgonen efter ett välpresterat benpass. Detta är något som i princip alltid försvinner över dagen och gör det inte det brukar jag lägga passet därpå på en lättare ”svårighetsgrad” för att känna efter.
Självfallet är som nämnt ovan vila det absolut säkraste valet.
inte värt att chansa . vila!!
Jag har ont i halsen rätt ofta, ofta i samband med träning så som morgonen efter ett välpresterat benpass. Detta är något som i princip alltid försvinner över dagen och gör det inte det brukar jag lägga passet därpå på en lättare ”svårighetsgrad” för att känna efter.
Självfallet är som nämnt ovan vila det absolut säkraste valet.
Nej jag har inte varit sjuk innan detta hände, det är verkligen ytterst lite halsont. Nu känns det knappt men det kändes när jag vaknade på morgonen men det har släppt lite nu.
Om du inte har som Tolleson, ofta ont i halsen borde du garanterat vila. Inte för att det kanske är direkt farligt utan för att slippa bli sjuk då ett träningspass troligtvis ökar risken.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY