Magrutor

Home Forums Allmänt om gymträning Magrutor

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Tja , Jag har redan lite Magrutor men jag vill ha mer. Tänkte att jag skulle börja Träna på Gym efter Jul ca 2 timmar om dan , Fyra dagar i veckan och jag undrar vilka grejer på gymet som är bäst för magrutor och armmuskler och är det nån speciell kost man bör äta. Skulle vilja se ut ungefär som den här Wrestlaren [http://www.google.se/images?hl=sv&q=John%20morrison&rlz=1R2GGLL_sv&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1259&bih=543]

Tacksam för svar
    Herman :)

om du ska få magrutor spelar det ingen roll hur mycket du än tränar, eller gör 5 miljarder situps.
    Du måste förbränna fettet som sitter emellan, vilket betyder att du måste ha striktkost och löpa, löpa och löpa lite till

Wrestler wrote:
    Tja , Jag har redan lite Magrutor men jag vill ha mer. Tänkte att jag skulle börja Träna på Gym efter Jul ca 2 timmar om dan , Fyra dagar i veckan och jag undrar vilka grejer på gymet som är bäst för magrutor och armmuskler och är det nån speciell kost man bör äta. Skulle vilja se ut ungefär som den här Wrestlaren [http://www.google.se/images?hl=sv&q=John%20morrison&rlz=1R2GGLL_sv&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1259&bih=543]

Tacksam för svar
    Herman :)

Rent spontant; varför just två timmar/4 dagar i veckan? Vidare, jag skulle gissa på att det tar x-antal år att ens komma upp i en fysik som är i närheten av den som du länkade till. Generellt sett är det kanske bättre att sätta upp lite mer realistiska (lägre?) mål till att börja med, för att undvika att tappa motivationen. Sen som odoof säger, magrutor är inget som man kan trolla fram genom att nöta sig gul och blå medelst sit-ups eller dylikt, det sitter minst ligga mycket i kosten och din BF%. Högt BF=magrutorna puts väck, lägre BF=voila, there they are.

Men, magrutor och jättebiceps kommer per automatik med tiden om du håller i gång med träningen och med fördel inte tokbulkar dig stor (blir bara jobbigt i längden). Sköt kosten, sömnen och se till att träna hårt. Finns ingen idé att hänga upp sig på en specifik kroppsdel innan man ens satt sin fot i gymmet, förändringar tar som sagt var tid…

Hade du tänkt att bara köra mage och armarna dom 4dagarna i veckan?

odoof wrote:
    om du ska få magrutor spelar det ingen roll hur mycket du än tränar, eller gör 5 miljarder situps.
    Du måste förbränna fettet som sitter emellan, vilket betyder att du måste ha striktkost och löpa, löpa och löpa lite till

well löpa, löpa, löpa kan ju vara kontraproduktivt om han vill få fram synligare muskler eftersom löpning tär en del på muskelmassan också. Men det är klart att fettet kan försvinna fortare, men ju mer fett som försvinner desto mer muskler kommer antagligen försvinna också.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.