- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Massa för bröst !
Hejsan! har alltid haft slappa bröst muskler, har sedan 1 år tillbaka kört 1 bröst pass i veckan hårt, medans nu sista 5 månaderna körd 2 pass i veckan och märkt enorm skillnad på formen, men har svårt att få massan i brösten ”så de sticker ut” mera så att säga… tränar ja fel eller tar det bara lång tid för dom att bli större? annars tränar ja dom extremt hårt!
Hur ser upplägget ut?. omöjligt att säga om du tränar fel om man inte vet hur du tränar.
Känner igen mig då jag hadde samma problem i din ålder, ingen volym men en jäkla massa separation o form.
Testade att köra extra hårt dvs 2-3 extra sett per övning och 2 pass i veckan vilket resulterade i en jobbig muskelinflamation i pecsen. Körde på i flera år tills jag testade lågvolym, 2-3 väl valda övningar med bra teknik 2-3 set inklusive uppvärmning 1 gång i veckan. BAM!!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY