- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › MAT-OT ersättare?
Hej,
Har tidigare tränat med MAX-OT vilket jag tycker var väldigt bra men med en väldig brist.
4-6 reps som ofta körs innebär riktigt tunga lyft där det är svårt att koncentrera sig, svårt att få pump på så få reps och så är skaderisken väldigt hög.
Finns det något program som liknar MAX-OT men som skulle passa mig bättre?
Om det inte finns något så får jag väl modda MAX-OT efter eget tycke men skulle vilja se om det finns något bättre.
Tack på förhand!
Har tidigare tränat med MAX-OT vilket jag tycker var väldigt bra men med en väldig brist.
4-6 reps som ofta körs innebär riktigt tunga lyft där det är svårt att koncentrera sig, svårt att få pump på så få reps och så är skaderisken väldigt hög.
Finns det något program som liknar MAX-OT men som skulle passa mig bättre?
Om det inte finns något så får jag väl modda MAX-OT efter eget tycke men skulle vilja se om det finns något bättre.
Tack på förhand!
om du vill träna splittat hade jag rekommenderat att lägga upp passen efter basövningarna alltså 4 pass i veckan och bygga upp passen runt Marklyft,Knäböj,Bänkpress och Militärpress träna de övningar med 5×5 sen lägga till andra övningar med lite högre reps om du vill köra mer pump men största fokus ska ligga på basövningarna. Kolla in [http://www.kobofos.se/2010/09/29/4-split-traningsschema-basovningar/] gillar det schemat som i stort sett går ut på att bli starkare i basövningarna.
Och på de stora övningarna ska de fan vara ” balls to the walls ” inget ska lämnas i tanken börjar du inte undra varför du går på gym tränar du inte tillräckligt hårt !
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY