Mitt bröst-pass!

Home Forums Allmänt om gymträning Mitt bröst-pass!

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Tjeeenaa! André här, 17 år och bor i Stockholm. Jag tränar ca 6 gånger i veckan samt pluggar i gymnasienivå. jag tänkte förklara mitt bröst-pass som jag kör varje tisdag och inte ”måndag” som alla brukar göra.

1. när jag kommer in i gymmet så värmer ja upp ca 10 minuter (alla får välja själv vad som känns bäst som uppvärmning)
    2.jag börjar med bänk-press utan vikt sedan höjer till 100-90 kilo beroende på orken! jag försöker köra ca 3-5 reps när det kommer till 100-90 kilos vikt samt hur många ”set” det väljer man själv/ jag personligen kör 50 kilo-60 kilo-70-kilo-90-kilo-100 kilo samt 2 set på alla.
    3. sedan förflyttar jag mig hantlarna och kör dumbble chest pres börjar med 30 kilo och förflyttar mig uppåt mot 45 kilo samt 2 set på det också samt att ja försöker köra 10 reps på 30 kilo, 5 reps kör jag med 40 kilo samt 4-5 reps kör jag med 45 med en keeper bakom!
    4. sedan så höjer jag stolen/bänk och kör incline dumbbell press med endast 20-25 kilo samt 3 set 10 reps på det också! ”jag brukar även tilläga lite flyes emellan där med 15 kilos hantlar men det händer inte ofta”
    5. här förflyttar jag mig till Cable cross chest kör ganska länge för att bränna ut muskeln kör många sett! jag personligen räknar inte hur mycket jag gör. ”Jag kör tills jag inte orkar mera”

Glöm inte o stretcha efter varje övning! som sakt jag är endast 17år och gymmat ett år och 2 månader! Med vänlig hälsning André zadeh – instagram Andreehz:D 8) :) :) :)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.