Home › Forums › Allmänt om gymträning › Mitt träningsschema
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 september, 2011 at 18:51 #51891Anonym anvandareMember28 september, 2011 at 18:51 #126221Anonym anvandareMember
Tjena ! skriver nu ner mitt träningsschema så kan ni gärna lägga ngr kommentarer ifall ni har lust med det åsikter m.m
Måndag: Bröst, triceps 4×8 på alla bröst övningar, 3×8 på alla triceps
tisdag : Rygg, biceps 3×8 i bägge.
onsdag: axlar, traps 3×8
torsdag: cardio,ben & mkt mage. på benen brukar jag köra benpress 8×6 och i benspark 4×8 och ngr mer maskiner.
ska man köra mer eller mindre set i ben ? har för mig att man ska göra många.fredag : bröst triceps igen
lördag: vila
Söndag: rygg biceps osv.. så ser min vecka oftast ut.
brukar oftast köra mage efter varje pass.
kostillskot :
whey 100
creapure
omega-3
eaa-xx
jack3d
maltodetta är de jag kör med.. det jag har mest tankar om är att jag alltid kör liksom 3×8 så mkt jag orkar och sedan ngn ny övning och 3×8 så mkt jag orkar, hört talas om pyramid m.m men hur bra fungerar dessa igentligen ??
vill gärna ha alla möjliga förslag hur jag kan förbättra min träning ! det jag vill öka mest är i tex bänk.. tränar med 4×8 70 kg.. tycker jag alltid trycker på bra när det gäller bröst och triceps men det går segt ..
mitt mål är att bygga massa och bli stark naturligtvis.
Mvh
29 september, 2011 at 11:56 #126222Anonym anvandareMembergunnarsson1 wrote:Tjena ! skriver nu ner mitt träningsschema så kan ni gärna lägga ngr kommentarer ifall ni har lust med det åsikter m.mMåndag: Bröst, triceps 4×8 på alla bröst övningar, 3×8 på alla triceps
tisdag : Rygg, biceps 3×8 i bägge.
onsdag: axlar, traps 3×8
torsdag: cardio,ben & mkt mage. på benen brukar jag köra benpress 8×6 och i benspark 4×8 och ngr mer maskiner.
ska man köra mer eller mindre set i ben ? har för mig att man ska göra många.fredag : bröst triceps igen
lördag: vila
Söndag: rygg biceps osv.. så ser min vecka oftast ut.
brukar oftast köra mage efter varje pass.
kostillskot :
whey 100
creapure
omega-3
eaa-xx
jack3d
maltodetta är de jag kör med.. det jag har mest tankar om är att jag alltid kör liksom 3×8 så mkt jag orkar och sedan ngn ny övning och 3×8 så mkt jag orkar, hört talas om pyramid m.m men hur bra fungerar dessa igentligen ??
vill gärna ha alla möjliga förslag hur jag kan förbättra min träning ! det jag vill öka mest är i tex bänk.. tränar med 4×8 70 kg.. tycker jag alltid trycker på bra när det gäller bröst och triceps men det går segt ..
mitt mål är att bygga massa och bli stark naturligtvis.
Mvh
Ta bort löpningen från gymträningen och framförallt då du tränar ben!
Är du verkligen ibehov av alla dem kostillskotten?29 september, 2011 at 19:28 #126223Anonym anvandareMember90annion wrote:Ta bort löpningen från gymträningen och framförallt då du tränar ben!
Är du verkligen ibehov av alla dem kostillskotten?springer max 10 min endast för att värma upp. det är jag säkert inte men fick tips av en pt så köpte det bara alltid värt ett försök.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.