Home › Forums › Allmänt om gymträning › Motivation och hjälp sökes för comeback!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 december, 2012 at 03:51 #100123Anonym anvandareMember8 december, 2012 at 03:51 #1072442Anonym anvandareMember
Hej, var väldigt aktiv för ca 2 år sedan, sedan började jag jobba i nordkapp i Norge som kock och har inte sett ett gym sedan dess, men nu är jag tillbaks i Sverige och jobbar obekväma tider och 12-15timmars dagar vilket gör att kosten blivit drabbad rejält och jag har lagt på mig några kg, men nu tänkte jag ta tag i livet igen och börja träna och äta rätt, det jag vill göra är att bli fit, har rätt bra grundmassa under ”späcket”, tänkte om ni vill hjälpa mig komma igång med ett kost/träningsschema, helst 3 dagars men kardio eventuellt fler dagar, 195cm lång och väger 130kg just nu.
9 december, 2012 at 04:07 #1072467Anonym anvandareMemberIngen ?
16 december, 2012 at 00:01 #1072612Anonym anvandareMemberBörja med mycket inriktat på kondition & mage.
– Ha alltid en 15minuters konditions ”träning” innan & efter träningen.
Schema :
Måndag ; Rygg, Triceps & Axlar
Tisdag ; Bröst, Biceps & Mage.
Onsdag; Mage
Torsdag ; Vila
Fredag: Ben + Mage
Lördag ; Mage
Söndag; Vila.Sen kan du ju börja käka tex; ” Quick Diet Complete ” sök på det på GG (gymgrossisten) får ju inte länka här, då blir man ”varnad” så sök efter det själv.
– Många som tar det, som vill gå ner i vikt, och om du kollar på omdömmen, så har de flesta gått ner många kilon på kort-tid, men eftersom du kör styrkepass, så kommer de gämna ut sig.
Du kan ju iallafall kolla på produkten, om du börjar med den, så kommer du ju typ ta det istället för lunch tex. (målstids ersättare) rättare sagt.
Om du vill börja med tillskott, så tycker jag du ska vänta med det tills du har gått ner i vikt, tills din massa börjar bli lite samlad & därefter kan du börja med tex EAA + Kreatin.
Kör hårt & lycka till. (PMA) om du behöver mer hjälp.
/ Simon
16 december, 2012 at 00:09 #1072613Anonym anvandareMemberDu bejhöver inga jäkla kosttillskott för att gå ner i vikt. Du behöver bara äta lite mindre än du brukar.
Du behöver inga kosttillskott överhuvud taget.
Simon får gärna förklara vad han menar med att fokusera på ”mage och kondition”.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.