Muskelökande preparat tillsammans med cardio

Home Forums Allmänt om gymträning Muskelökande preparat tillsammans med cardio

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #559527
    pez wrote:
    Skulle seriösa oberoende studier visa på en muskelvolymökning på mellan 7-20% genom användandet av ett ofarligt, lagligt ämne så skulle det stå på löpet till Expressen/AB etc. Inte skulle det vara nån slags bransch-hemlighet iallafall, där informationen är förunnad de få som läser reklampamfletter. Tänk tänk tänk.

    Sluta käfta om de där 7-20procenten. Jag har inte påstått att dom gäller människor och säger dessutom att dom nödvändigtvis inte behöver stämma in men att preparaten funkar i vilket fall som helst, jävla messerschmith-besservisse.

    #559528
    Hazeblazer wrote:
    Sluta käfta om de där 7-20procenten. Jag har inte påstått att dom gäller människor och säger dessutom att dom nödvändigtvis inte behöver stämma in men att preparaten funkar i vilket fall som helst, jävla messerschmith-besservisse.

    Hade det ens fungerat lika bra som kreatin hade varje webbshop haft produkten. Hade forskarna ens trott att det skulle fungerat så hade det funnits forskarrapporter.

    Har har du löpmeter med ”prepp” som sägs öka dina muskler drastiskt :) konstigt nog helt utan någon källa till forskningsresultat.

    [http://www.naturensdroger.nu/sv/dept_19.html]

    #559529
    negative wrote:
    Hade det ens fungerat lika bra som kreatin hade varje webbshop haft produkten. Hade forskarna ens trott att det skulle fungerat så hade det funnits forskarrapporter.

    Har har du löpmeter med ”prepp” som sägs öka dina muskler drastiskt :) konstigt nog helt utan någon källa till forskningsresultat.

    [http://www.naturensdroger.nu/sv/dept_19.html]

    Självklart finns det starka skäl att bli skeptisk mot dessa produkter.
    Men eftersom jag redan har provat och fått bra styrke och volymökning så visar det väl ändå att preparatet inte är helt verkningslöst?, det kan ju knappast vara ett placebo iallafall.

    En fråga till alla er som är väldigt skeptiska: Har ni själva provat någon isoflavonprodukt?.

    #559530

    tribulus är skit enligt mig…

    #559531
    Hazeblazer wrote:
    Självklart finns det starka skäl att bli skeptisk mot dessa produkter.
    Men eftersom jag redan har provat och fått bra styrke och volymökning så visar det väl ändå att preparatet inte är helt verkningslöst?, det kan ju knappast vara ett placebo iallafall.

    En fråga till alla er som är väldigt skeptiska: Har ni själva provat någon isoflavonprodukt?.

    Självklart har jag INTE testat det, varför ska jag äta något som inte fungerar. Men visst, tror man start nog på en sak så är placebo tha shit. ;)

    #559532
    LoBoMan wrote:
    tribulus är skit enligt mig…

    För mig med, kändes som man slösade bort en vacker slant där iaf

    Mitt tips är att om du ska kirra tillskott, så kör på med koffeintabs
    och protein istället :up:

    #559533

    Samma här, var guld under dieten!

    #559534
    kiivisch wrote:
    För mig med, kändes som man slösade bort en vacker slant där iaf

    LoBoMan wrote:
    tribulus är skit enligt mig…

    Jag pratar absolut inte om något tribulus, har inte ens nämnt det.

    Så det visar ju hur mycket ni ”kunde” om den saken.

    Dessutom så har denna tråden gått helt ifrån ämnet och de frågorna jag från början ställde.

    #559535

    Vad tyckte du om det då?

    #559536

    Ojdå, 3 år gammal tråd :P.
    Jag provade aldrig, det hade säkert gett någon form av effekt, men det hade nog inte varit värt pengarna..

    #559537

    Som vanligt får man väl säga att det är olagligt om det funkar. :P

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.