Muskelökning innan deff, vilket kosttillskott?

Home Forums Allmänt om gymträning Muskelökning innan deff, vilket kosttillskott?

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Tjenare!

Tänkte kolla vad ni anser vara bra att ta när jag ska försöka öka lite muskler innan jag ska deffa. Hade tänkt nu att använda något i 1-1,5 månad, sedan börja använda några fettförbränningspiller och lchf.

Jag funderar på Anabolic Halo eller något kreatin? Vad anser ni bäst att öka i muskler utan något fett, kommer löpträna 3-4 gånger i veckan under tiden också. Och vilken inverkan har det på om jag kör lchf när jag ska muskelöka, ska jag inte det och äta vanligt eller spelar det ingen roll?

Är annars 18 år 183cm och väger 80kg. Deffade till förra sommaren då utan piller och gick ner typ 4-5 kg fast har nu gått upp 8kg tills nu, till stordel fett. Vill få bort fettet och få bättre definition, fast tänkte när jag har lite att ta av om de vore bra att köra någon produkt nu?

Tack på förhand.

Ät mindre istället om du vill gå ner i vikt. Det finns inga magiska medel. Ja förutom amfetamin då. ;)

Jo men det gör jag och motionerar, lchf diet. De hjälper på vägen med piller och minskar hungern.

Men till frågan vad jag ska använda till muskelökning?

Moffen wrote:

Vila,träna, bra kost!

Moffen wrote:
    Jo men det gör jag och motionerar, lchf diet. De hjälper på vägen med piller och minskar hungern.

Kött! :emo-thumb

Ät rätt och se till att få i dig mycket mat på låga kalorier så skall du se att du slipper hungern. Piller är bara att slänga pengar i sjön.

Jag håller med nykropp. Jag har inte läst någon forskning som bekräftar de s.k bantingspillrena. Strunta i dom. De är bara till för att ta dina pengar och ge dem till någon som inte behöver dem lika mycket som du.

Det enda jag egentligen har läst något positivt om i deff-sammanhang är koffein.

Tyvärr så finns det nog inga genvägar om man vill tappa fett, så det är bara att gneta på med bra mat, hård träning och tillräckligt med sömn.

Jag har i och för sig testat en del så kallade ”deff-produkter” och visst har jag tappat fett, men jag tror jag skulle ha tappat lika mycket utan eftersom jag var stenhård på kost och träning. De där produkterna tror jag hjälper mer psykiskt, men det är kanske inte att förakta.

Kör hårt och lycka till!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.