Home › Forums › Allmänt om gymträning › När går ni eran morgonpromenad?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 februari, 2006 at 19:57 #1035349Anonym anvandareMember
Agree Jack! Jag har gått i princip konstant sen jag började min diet innan DC 05 och ligger på en mycket bra fettprocent, samtidigt som jag har lagt på mig muskler så att man inte ska göra det off är bara B-S som någon lat, fet byggare har hittat på.
27 februari, 2006 at 20:11 #1035350Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:F.Paulun är en idiot som tar de grejer som passar honom samt överdriver vikten av GI och annat trams så att han kan göra sig en hacka på det.
Det är inga problem att gå morgonpromenader ett år i sträck om man så skulle vilja det.Exakt…en okunnig idiot som bara av en slump lyckas skriva en hel drös böcker utan någon som helst utbildning och erfarenhet…usch! :nerd:
Dessutom har han mage att ta ca 14.000:- för en föreläsning utan att kunna något…hur kan han?!!Jag har sagt det förr Jacksatan och jag säger det igen…om du ens hade lagt ner 25% av den energi som du lägger ner på att vara arg på din träning istället skulle du vara grövst i Sverige. :emo-thumb
27 februari, 2006 at 20:38 #1035351Anonym anvandareMemberStefan Gorosch wrote:Exakt…en okunnig idiot som bara av en slump lyckas skriva en hel drös böcker utan någon som helst utbildning och erfarenhet…usch! :nerd:
Dessutom har han mage att ta ca 14.000:- för en föreläsning utan att kunna något…hur kan han?!!Jag har sagt det förr Jacksatan och jag säger det igen…om du ens hade lagt ner 25% av den energi som du lägger ner på att vara arg på din träning istället skulle du vara grövst i Sverige. :emo-thumb
Paulun har jävligt lite respekt bland landets nutritister och övriga utbildade inom det området. Jag tvivlar på att en sån som KingGrub tycker att Paulun är någon guru. Att han säljer böcker och får hålla föreläsningar säger ingenting om att han har rätt. Hela GI tramset har ju blivit motbevisat i ett antal artiklar(ledsen att jag ej har referenser men Grub har dem). Paulun har ju inte ens nåra referenser i det han skriver. Jag tvivlar inte på att han kan sin grej, men han tar små saker och blåser upp så att folk tror att det är viktiga delar.
27 februari, 2006 at 20:48 #1035352Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Paulun har jävligt lite respekt bland landets nutritister och övriga utbildade inom det området. Jag tvivlar på att en sån som KingGrub tycker att Paulun är någon guru. Att han säljer böcker och får hålla föreläsningar säger ingenting om att han har rätt. Hela GI tramset har ju blivit motbevisat i ett antal artiklar(ledsen att jag ej har referenser men Grub har dem). Paulun har ju inte ens nåra referenser i det han skriver. Jag tvivlar inte på att han kan sin grej, men han tar små saker och blåser upp så att folk tror att det är viktiga delar.Kan hålla med dig till en viss del men skulle kunna kalla massor med andra för idiot innan jag tar Paulun om vi ska snacka om kunnighet. Jag tycker definitivt att han har blivit för mycket affärsman på senare år. Och by the way…vem har rätt? Han är, tycker jag, om man ska välja i alla fall den som har de bättre åsikterna bland alla de komersiella ”som har rätt”. Han har, rätt eller fel, valt att nå ut till den breda massan…och det går hem. Att sen inte Grub skulle tycka att han är en guru? So what…är Grub en guru för Paulun tror du?
27 februari, 2006 at 20:48 #1035353Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:jag kommer börja med morgon prommenader snart och då måste jag gå upp 6 för att hinna med allt. men halv 6 är tidigt för min del. Jag ska inte klaga Linda går upp mkt tidigare.Hur ser din morgonrutin ut? Har en känsla av att du kan effektivisera den något.:whistle:
27 februari, 2006 at 20:51 #1035354Anonym anvandareMemberBerryW wrote:Här för du alltså talan för landets alla nutritister och övriga utbildade. Inte illa. Och bara för att King Grub inte tycker att Paulun är bra, så betyder ju inte det att han inte är det.Alla jag pratat med tycker det. Jag skrev ett arbete om just GI och hörde då av mig till nåra som forskade om GI i Sverige just då. De sa till mig att ”lyssna för guds skulle inte till Paulun åtminstone”. De menade att han plockade det som passade honom samt att han utelämnade viktig information så att helhetsbilden blev helt skev.
Hans upplägg om att käka snabba kolhydrater till varje måltid under 4 veckor(och bygga muskler under den perioden) och sedan långsamma i 4veckor(för att gå ner i fett) är den största idioti jag läst om.27 februari, 2006 at 20:52 #1035355Anonym anvandareMemberStefan Gorosch wrote:Kan hålla med dig till en viss del men skulle kunna kalla massor med andra för idiot innan jag tar Paulun om vi ska snacka om kunnighet. Jag tycker definitivt att han har blivit för mycket affärsman på senare år. Och by the way…vem har rätt? Han är, tycker jag, om man ska välja i alla fall den som har de bättre åsikterna bland alla de komersiella ”som har rätt”. Han har, rätt eller fel, valt att nå ut till den breda massan…och det går hem. Att sen inte Grub skulle tycka att han är en guru? So what…är Grub en guru för Paulun tror du?Grub har alltid referenser åtminstone, vilket är mer än vad man kan säga om Paulun… sedan sitter inte Grub och undervisar för idioter. Skulle han skriva en massa smörja skulle åtminstone 10personer inne på kolozzeum hugga direkt. Sitta på toppform och tala om för tjockisar som lever på folköl hur de ska göra kan vilken idiot som helst göra.
27 februari, 2006 at 20:53 #1035356Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Hans upplägg om att käka snabba kolhydrater till varje måltid under 4 veckor(och bygga muskler under den perioden) och sedan långsamma i 4veckor(för att gå ner i fett) är den största idioti jag läst om.Vart har han skrivit det? Är det i någon ny bok? Har inte läst något av honom på ett par år…måste få läsa denna ”otroliga” metod…
27 februari, 2006 at 20:55 #1035357Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Grub har alltid referenser åtminstone, vilket är mer än vad man kan säga om Paulun… sedan sitter inte Grub och undervisar för idioter. Skulle han skriva en massa smörja skulle åtminstone 10personer inne på kolozzeum hugga direkt. Sitta på toppform och tala om för tjockisar som lever på folköl hur de ska göra kan vilken idiot som helst göra.Ja, ja…innehållet är lite rätt. Skulle kanske bespara mig alla ”idiot” ord.
27 februari, 2006 at 20:55 #1035358Anonym anvandareMemberStefan Gorosch wrote:Vart har han skrivit det? Är det i någon ny bok? Har inte läst något av honom på ett par år…måste få läsa denna ”otroliga” metod…Har för mig att det kallas ABCDE- dieten. Bara att söka…
27 februari, 2006 at 20:56 #1035359Anonym anvandareMemberolle wrote:Har för mig att det kallas ABCDE- dieten. Bara att söka…Jepp…jag vet det. Jag ville läsa om hur ”denna guru” hade tolkat det.
27 februari, 2006 at 20:59 #1035360Anonym anvandareMemberStefan Gorosch wrote:Vart har han skrivit det? Är det i någon ny bok? Har inte läst något av honom på ett par år…måste få läsa denna ”otroliga” metod…Allt om GI. Bara att läsa om hans fina upplägg för hur man ska bygga muskler på ett optimalt sätt.
27 februari, 2006 at 21:00 #1035361Anonym anvandareMemberBerryW wrote:Nej det kan inte vilken idiot som helst göra.Att Paulun gör det tycker jag bara vittnar om att han använder sin kunskap i olika sammanhang och att han är smart nog att synas och tjäna pengar på sin kompetens
Du är väl en sån där som köpte alla prylar på Tv-shop för att instruktörerna var grova?
27 februari, 2006 at 21:00 #1035362Anonym anvandareMemberBerryW wrote:Nej det kan inte vilken idiot som helst göra.Att Paulin gör det tycker jag bara vittnar om att han använder sin kunskap i olika sammanhang och att han är smart nog att synas och tjäna pengar på sin kompetens
Nä…jag tycker att man ska använda all sin kunskap till att dela med gratis. :nerd:
Tycka vad man vill men någon idiot är han inte, då skulle han inte vara där han är.
27 februari, 2006 at 21:07 #1035363Anonym anvandareMemberBerryW wrote:Din sista fras där är oerhört talande.Jag är inte trång synt bara….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.