- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Naturlig träning vs ”onaturlig träning”
Hej!
Denna fråga har jag tänkt ställa länge, och jag tror att jag inte är den enda här på forumet som har funderat på detta.
Hur fördelaktigt är det egentligen att ta efter t.ex. jay cutlers träningsrutiner när man tränar naturligt (utan otillåtna medel)?
Om man kollar på t.ex jay cutlers informationsvideo när han kör bröst, så kör han med en sjuk intensitet och håller på och pumpar bröst i typ en timme. Då är min fråga, om jag som tränar naturligt verkligen kan bygga maximalt med muskler på det sättet, eller ska en naturligt tränande person kanske träna varje musklegrupp lite annorlunda? Eller går det, bara att man måste vila lite längre än jay?
Mvh
Man kan ju titta lite på hur dessa pojkar kör bänkpress osv för att belasta musklerna till max. Men annars kan man nog totalt skita hur dessa killar kör. För det första och mest uppenbara så kan du ju inte jämföra ren träning med raka motsatsen. För det andra så ska man nog inte lita ett skit på hur dom säger att dom kör i videos, tidningar osv då så mycket handlar om image och marknadsföring. Bättre att se deras träning som ren underhållning, en show. Tycker jag, sen tycker säkert andra att det är skitbra för någon som kör ren att köra som proffsen
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY