Normal Ökning?

Home Forums Allmänt om gymträning Normal Ökning?

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Hur mycket viktmässigt sätt är det normalt att öka efter typ 1 års träning som nybörjare? alltså inte kroppsvikt. typ 10% var tredje månad ( alltså sån förklaring). Den ökningen jag haft innan kan jag inte räkna med efterssom den vart mer än 100% på vissa delar.

tror det är individuellt och riktigt svårt att besvara, många faktorer som spelar in.

säg ett hekto i månaden lätt. Utan att sköta kosten sådär noga dricka några gånger i månaden. Du vet svenson. Utgår givetvis från att du precis har börjat.

Precis som StrongGnome sa. Finns för många faktorer för att på förväg kunna ge ett riktigt svar.

beciec wrote:
    säg ett hekto i månaden lätt. Utan att sköta kosten sådär noga dricka några gånger i månaden. Du vet svenson. Utgår givetvis från att du precis har börjat.

Nej jag närmar mej ett år sen jag började lite försiktigt. Ja menar från det att jag var purfärsk har jag ju ökat enormt. Men nu när jag är mer inne i det så försöker jag få mej ett humm lixom om vad man kan förvänta sej ”typ”. Tex har jag inte ökat nått i styrka till nästa år denna tid lär jag ju ha gjort nått grymt fel =P

beciec wrote:

Något hekto? du måste skämta. Jag tror på kg. gör du allt rätt och mår bra så växer man.

oj såg nu att ni skrev normal ökning. ja då är det givetvis mindre

Har lagt på mig ca kilot, gymmat ca 1 månad.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.