- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Nybörjare hjälp tack!
Tjena!
nuu är det så att jag väger cirka 55,7kg och är cirka 1,73 cm lång och vill såklart gå upp till ungefär 65kg. Vill öka i fett för jag väger ju så lite jag ska börja träna 3 dagar i veckan så här ser kommer nog mitt träning schema se ut: Tänkte köra 3×15 behöver jag ta nån sorts protein för att hjälpa vikten att öka ?
Måndag:Rygg+Triceps
Onsdag:Bröst Mage
Fredag:BEN+Axlar
Kan behöva lite hjälp hur jag ska göra för att åka i fett och vikt, och om mitt träning schema ser ut några tips ?
Ät mer bara. håll dig till vanlig mat kanske proteinshake om det är någon dag som du har svårt att få i dig nog med protein. Se till att få i dig både fett och kolhydrater så ska du nog börja öka i vikt. När du kommer upp lite i vikter på din träning kommer du nog också att känna ökad hunger och därför vilja äta mer.
kolla vågen, går du inte upp = ät mer
Som nördfarbrorn säger blir aptiten bättre när du gymmar hårt. Och ifall du sen mättar den aptiten med lite mat har du fina kilon att se fram emot, och inte bara fett. Jag trodde en gång också att jag ville öka i fett men är glad att jag kom på bättre tankar, för en smalfet person är inte roligare att titta på än en smal person.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY