Home › Forums › Allmänt om gymträning › Nytt tränings schema!?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 september, 2011 at 12:18 #52092Anonym anvandareMember1 september, 2011 at 12:18 #127026Anonym anvandareMember
Tjena, har letat och läst flera trådar men har inte hittat det jag sökt och har inte heller fått fram det jag vill veta. Tycker oftast folk säger så olika och är oseriösa osv osv..
Måndag: Bröst/Biceps
Tisdag: Axlar/Triceps
Onsdag: Vila
Torsdag:Rygg/Mage
Fredag: Ben/Mage
Lördag: Bröst(inte varje lördag och inte så extremt hårt, vill få in lite extra på bröst träningen bara)
Söndag: VilaMorgonvikt: 79.4kg
Längd: inte helt säker med 189-192cmÄter mycket och äter nyttigt.
MÅL: Öka mycket i volym och styrka
Nått jag ska byta plats på eller verkar det hyfsat vettigt?
Tacksam för seriösa svar!
Mvh
1 september, 2011 at 12:48 #127027Anonym anvandareMemberOseriös kan du vara själv som bara skriver ned en träningsSPLIT och inte ett schema! Samt tränar mage typ varje dag!
Axlar dagen efter bröst kanske är en hit eftersom axlar och bröst är synergister.
1 september, 2011 at 12:52 #127028Anonym anvandareMemberDzeL wrote:Tjena, har letat och läst flera trådar men har inte hittat det jag sökt och har inte heller fått fram det jag vill veta. Tycker oftast folk säger så olika och är oseriösa osv osv..Måndag: Bröst/Biceps
Tisdag: Axlar/Triceps
Onsdag: Vila
Torsdag:Rygg/Mage
Fredag: Ben/Mage
Lördag: Bröst(inte varje lördag och inte så extremt hårt, vill få in lite extra på bröst träningen bara)
Söndag: VilaMorgonvikt: 79.4kg
Längd: inte helt säker med 189-192cmÄter mycket och äter nyttigt.
MÅL: Öka mycket i volym och styrka
Nått jag ska byta plats på eller verkar det hyfsat vettigt?
Tacksam för seriösa svar!
Mvh
byt plats på torsdag och tisdag. för att du kör ju triceps också när du kör bröst. sen kanske du inte vill lägga axlar och triceps samma dag för att båda dem muskel grupperna använder rätt så mycket triceps beroende på vad du gör för övningar
1 september, 2011 at 12:59 #127029Anonym anvandareMembermysglenn wrote:Oseriös kan du vara själv som bara skriver ned en träningsSPLIT och inte ett schema! Samt tränar mage typ varje dag!Axlar dagen efter bröst kanske är en hit eftersom axlar och bröst är synergister.
ok får be om ursäkt för jag formulera rubriken lite fel.
1 september, 2011 at 13:00 #127030Anonym anvandareMemberNickster wrote:byt plats på torsdag och tisdag. för att du kör ju triceps också när du kör bröst. sen kanske du inte vill lägga axlar och triceps samma dag för att båda dem muskel grupperna använder rätt så mycket triceps beroende på vad du gör för övningarAa jag satt och tänkte på det nu när jag såg hur jag skrivit. Men tack iallfall, blir nog byta plats på dom.
mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.