oblique träning

Home Forums Allmänt om gymträning oblique träning

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

jag tycker jag har rät feminin midja. ska jag då använda rena obliques övningar på magpaset? har tränat i ca 2,5år och kör mark o knäböj varje vecka. bänk ibland.

ingen som vet?

menar att liksom midjan har lite rundad form. nästan ”timglasformad”. såg på nått forum att om man vill få bort det så ska man helt skita i oblique träning och satsa på V-formen dvs kötta latsen. är det nån sanning i det eller ska man bara träna allt hårt? dvs kommer man få bort den runda formen av att skaffa mer muskelmassa överallt?

okej. själv tycker jag axlar är min sämsta muskel grupp. nå tips hur jag ska bygga dem bredare? typ lägga till lyft åt sidan på bröstpasset så att man tränar dend elen av axeln två gånger i veckan. tränar enligt följande:
    rygg
    Bröst, Triceps
    Vila
    Ben, Vader
    Axlar, Mage
    Vila
    Vila

okej okej. tack för all hjälp!:)

Är man ectomorph så har man ofta bredare höftben än obliques, det ger ett feminint intryck. Gå upp i muskelmassa på hela överkroppen och även benen så försvinner det. När du har muskler som fyller ut på bål och ryggpartiet försvinner de fula höfterna.

Survivalist wrote:
    Är man ectomorph så har man ofta bredare höftben än obliques, det ger ett feminint intryck. Gå upp i muskelmassa på hela överkroppen och även benen så försvinner det. När du har muskler som fyller ut på bål och ryggpartiet försvinner de fula höfterna.

Det är dock inte världens lättaste uppgift att fylla ut med muskler, hehe.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.