Home › Forums › Allmänt om gymträning › Öka muskelvolymen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 november, 2005 at 15:00 #1058955Anonym anvandareMember
hej jag har nu satt ig
22 november, 2005 at 15:00 #96424Anonym anvandareMember22 november, 2005 at 15:38 #1058956Anonym anvandareMemberVarför hoppar du över vissa muskelgrupper? Varför kör du inte alla? bara en tanke!
Hmm… sköter du kosten da?22 november, 2005 at 16:24 #1058957Anonym anvandareMemberHmm… sköter du kosten da?
hmm :p troligen inte22 november, 2005 at 16:37 #1058958Anonym anvandareMemberHaha en till som tvivlar:D …
måste juh äta bra för att bli stor å stark:p :bb2:22 november, 2005 at 16:55 #1058959Anonym anvandareMembersandra_billing wrote:Haha en till som tvivlar:D …
måste juh äta bra för att bli stor å stark:p :bb2:Måste ju köra BEN för att bli stor och stark :emo-thumb
22 november, 2005 at 18:33 #1058960Anonym anvandareMemberalla
23 november, 2005 at 09:18 #1058961Anonym anvandareMemberjo allts
23 november, 2005 at 12:27 #1058962Anonym anvandareMemberblajjan wrote:jo alltså jag tränar alla andra muskel grupper också men jag känner att just de ovanstående är de som är mina bästa som jag verkligen kan pressa ur men som gett sämst resultat ändå…jag tränar också mkt ben och axlar i och med att jag är en av sveriges bästa seniorer i tennis så jag har extremt mycket fysträningen utöver gymmet.
kosten är det inget fel på hoppas jag? :havregryns gröt till frukost 3 dl.
tallriksmodellen till lunch
nån/flera frukter på eftermiddagen.
Brukar äta väldigt mkt middag men där också tallriksmodellen.
äter alltid något innan gymträningen men jag brukar ta en frukt eller två det kanske inte e vad man ska äta?
sen något innan jag går o lägger mig efter träning….
(tränar vid runt 7-8 tiden på kvällarna)
tack på förhand beöver lite tips o råd av experterna
Ja troooor att du kanske skulle kunna äta lite mer protein:whistle: … Kanske skulle försöka få i dig d me iaf hööögst 3h emellan:nerd-tb:
23 november, 2005 at 12:33 #1058963Anonym anvandareMemberblajjan wrote:jo alltså jag tränar alla andra muskel grupper också men jag känner att just de ovanstående är de som är mina bästa som jag verkligen kan pressa ur men som gett sämst resultat ändå…jag tränar också mkt ben och axlar i och med att jag är en av sveriges bästa seniorer i tennis så jag har extremt mycket fysträningen utöver gymmet.
äter alltid något innan gymträningen men jag brukar ta en frukt eller två det kanske inte e vad man ska äta?
Ajust d… glömde… om du nu kör mycket ben å axlar i å me tennisen… då e d väl nästan ännu större anledning att låta d utföra lite styrketräning oxå? Bygga upp d lite!
Vet inte om du ska styrketräna för att bli bättre i just din tennis? Lr om d e för en helt annan anledning? Hmm… om ja tex skulle vilja öka mina resultat i en viss sport… då skulle ja använda mig av grenspecifik styrketräning;) ?23 november, 2005 at 12:38 #1058964Anonym anvandareMemberdu
23 november, 2005 at 13:58 #1058965Anonym anvandareMemberblajjan wrote:jo alltså jag tränar alla andra muskel grupper också men jag känner att just de ovanstående är de som är mina bästa som jag verkligen kan pressa ur men som gett sämst resultat ändå…jag tränar också mkt ben och axlar i och med att jag är en av sveriges bästa seniorer i tennis så jag har extremt mycket fysträningen utöver gymmet.
Det där äter jag till frukost :whistle:
Om du är en av sveriges bästa seniorer i tennis antar jag att du har en kompetent tennistränare….varför frågar du inte honom om din styrketräning istället för på ett forum på internet??23 november, 2005 at 15:26 #1058966Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:du äter troligen för lite kolhydrater protein totalt sett. kalorier dvs. sedan allt som heter frukt och fruktsocker även tallriksmodellen kan du glömma om du ska ha resultat på gymmet. fruktsocker=Fetma.Fruktsocker=Fetma???
Skulle gärna villja veta mer om det, Förklara tack.!?23 november, 2005 at 15:30 #1058967Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Fruktsocker=Fetma???
Skulle gärna villja veta mer om det, Förklara tack.!?det lagras i levern och kan inte användas som energi sen omvandlas det till fett : )
23 november, 2005 at 15:33 #1058968Anonym anvandareMemberJaha oki, tack. :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.