Home › Forums › Allmänt om gymträning › Öka styrkan med adrenalin ?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 juni, 2011 at 18:09 #52610Anonym anvandareMember12 juni, 2011 at 18:09 #129474Anonym anvandareMember
Hade man inte kunnat lyfta bra mycket mer om man hade varit riktigt fullproppad med adrenalin ?
Köra mark eller bänk efter bungy jump typ ?
Någon där ute som testat ?12 juni, 2011 at 18:46 #129475Anonym anvandareMemberJag brukar försöka simulera ilska eller räddsla och måla upp fantasier i huvudet innan t.ex marklyft. Vet inte hur mycket adrenalin som FAKTISKT pumpas ut under detta, om det nu överhuvudtaget gör det, men brukar börja skaka ganska mycket i händerna innan lyftet.
Om inte adrenalin hade någon effekt alls så förstår jag inte varför folk tränat (eller tränar) inte så insatt på [http://sv.wikipedia.org/wiki/Efedrin]
Dåligt svar på din fråga jag är också nyfiken bara.
12 juni, 2011 at 19:09 #129476Anonym anvandareMemberOm ditt liv är i fara under tiden så kan du nog kräma på rätt hårt
12 juni, 2011 at 19:31 #129477Anonym anvandareMemberSeba wrote:Jag brukar försöka simulera ilska eller räddsla och måla upp fantasier i huvudet innan t.ex marklyft. Vet inte hur mycket adrenalin som FAKTISKT pumpas ut under detta, om det nu överhuvudtaget gör det, men brukar börja skaka ganska mycket i händerna innan lyftet.Om inte adrenalin hade någon effekt alls så förstår jag inte varför folk tränat (eller tränar) inte så insatt på [http://sv.wikipedia.org/wiki/Efedrin]
Dåligt svar på din fråga jag är också nyfiken bara.
Aa men något åt det hållet , hjälper säkert lite att tänka och försöka tagga igång sig men finns det inget sätt att få de där riktiga påslaget som man får vid tex bungy jump ?
12 juni, 2011 at 19:46 #129478Anonym anvandareMemberTrasheye wrote:Om ditt liv är i fara under tiden så kan du nog kräma på rätt hårtPrecis
När har ni haft som mest adrenalin då ?
Jag fick alltid riktigt bra med adrenalin när vi skejtade större räcken och trappor när jag var mindre .
Finns det inga gym som har någon adrenalinboost station man kan köra innan sina tunga lyft ?12 juni, 2011 at 20:53 #129479Anonym anvandareMemberLyssna på musik som man blir taggad av funkar bra. Själv kör jag metal, mycket Slayer, funkar grymt :buttrock:
12 juni, 2011 at 21:49 #129480Anonym anvandareMemberNoPain NoGain wrote:Lyssna på musik som man blir taggad av funkar bra. Själv kör jag metal, mycket Slayer, funkar grymt :buttrock:Så sant , in flames i mina lurar :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.