Personlig tränare sökes i Uppsalalän

Home Forums Allmänt om gymträning Personlig tränare sökes i Uppsalalän

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Hejsan,jag är en kille som har tränat i lite över tre år nu och jag har sedan ett år tillbaks tänkt mycket på att tävla i bodybuilding.Jag har nu bestämt mig för att tävla i Decembercupen och förhoppningsvis även i Luciapokalen 2006.Jag vill väldigt gärna tävla nästa år men jag tror inte jag kan klara det utan en personlig tränare.Under de tre åren som jag har tränat har jag bara hårdtränat för att gå upp i vikt och det har ju fungerat perfekt,men nu när jag ska gå ner i vikt så är det lite svårare.Eftersom jag aldrig tidigare har deffat och tävlat så kommer jag behöva mycket hjälp med posering och diet.Jag vet att man kan läsa och lära sig mycket själv men jag har försökt och det har inte gett så mycket.

Om någon av er som läser det här och som själv har tävlat eller kan helt enkelt mycket om det här ämnet,och som kan tänka sig hjälpa mig (det behöver inte vara mycket kanske 1 timme/vecka) så skriv till mig.Tack på förhand.

Jag verkar leva i fel tids

Jag har inte varit medlem här så länge, men tror nog att anledningen till att ingen svarade på ditt inlägg första gången berodde på att det inte var så många online vid tillfället du skrev det.

Om ingen pt/kunnig hör av sig nu heller kan du ju alltid gå till ett gym och fråga om de har ngn pt anställd där. Om det inte finns på ditt eget gym så är jag ganska säker på att det finns på badhusets gym(vet inte riktigt vad det heter).

Sarah wrote:
    Jag har inte varit medlem h
    Nicklas Söderberg wrote:
    Nautilus Centralbadet

jajuste, så heter det ju!:)

Tack s

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.