PT i Sthlm sökes…

Home Forums Allmänt om gymträning PT i Sthlm sökes…

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Som rubriken säger så söker jag en PT i Sthlm, och helst en som håller till direkt söder om stan, typ Årsta,Älvsjö,Huddinge.

Jag har problem med att äta och träna bra, långsiktigt. Att hålla ut med ett program i 6mån eller 1år. Att gå till gymmet är inget problem och att äta bra är inte heller ett problem. Problemen kommer när man blir skadad eller är allmänt ur gängorna etc etc.

Har ni nån att rekommendera? Jag vet redan hur google funkar men det säger ju inget om kunskap och meriter och personlighet tex.

Har nu provat mig fram med olika Pt´s när jag bodde i Gbg och den sista tog 2500kr för ett fystest, gav mig ett program och sa, kör det här i 1år så ska du se att det ordnar sig för dig.
    Men jag vill ha ett mer nära samarbete med nån som tar sitt jobb på större allvar än så.

Alla tips är välkommna. Och hellre en taggad outbildad men vältränad snubbe/tjej som verkligen brinner för kost och träning, än en utbildad PT som bryr sig tills pengarna sitter på kontot.

Och jag vet att resultaten ligger på mig, men isåfall skulle jag inte behöva en PT heller, för jag vet redan mkt om träning.

2500 för ett fystest? Det är ju ett skamlöst pris. Har varit verksam som PT i göteborg i 6 år, aldrig hört talas om något liknande.

Hoppas du hittar någon.

Finns det verkligen inte EN endaste PT i Sthlmsområdet som ni kan rekommendera, eller som har lust att ta ett jobb??

kolla på fitnessguru

Får väl tacka för det enda tipset då, efter sådär 200visningar….

Hmm, ganska uselt för att va i Sverige största stad.

PTs har inte direkt de bästa ryktet på de här forumet, så förvänta dig inte så mycket mer tips än de du fått.

JeppeAndersson wrote:
    PTs har inte direkt de bästa ryktet på de här forumet, så förvänta dig inte så mycket mer tips än de du fått.

Hmm, vart nånstans har dom bra rykte då, så kanske jag kan vända mig dit? Jag söker i första hand en coach som brinner för att hjälpa andra, inte enbart PT´s… men alla är väl fullt upptagna härinne… :)

kolla på Kroppsnytts hemsida, dom har bra PT:s :)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.