Home › Forums › Allmänt om gymträning › PT sökes
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 oktober, 2012 at 21:24 #99461Anonym anvandareMember25 oktober, 2012 at 21:24 #1070806Anonym anvandareMember
Hallå!
Letar efter en PT och kostrådgivare som skulle kunna hjälpa mig att komma igång bättre med träningen!
Söker nån att ha regelbundna möten med för PT på gymet, kostrådgivning, vägning, mätning osv. Så man känner lite press!
Mvh
Carol, 35 år Sthlm.26 oktober, 2012 at 11:08 #1070823Anonym anvandareMemberCarol wrote:Hallå!
Letar efter en PT och kostrådgivare som skulle kunna hjälpa mig att komma igång bättre med träningen!
Söker nån att ha regelbundna möten med för PT på gymet, kostrådgivning, vägning, mätning osv. Så man känner lite press!
Mvh
Carol, 35 år Sthlm.varför söker du inte på google ? Finns garanterat massor med PT-s i stockholstrakten.
När jag fick tag i min PT så sökte jag bara på komunen och skrev PT, Kom upp en jäkla massa resultat27 oktober, 2012 at 08:42 #1070849Anonym anvandareMemberAbsolut, det kan jag göra.
Tänker mer att det inte behöver vara en riktig PT. Hellre nån av de genuina eldsjälarna som finns på Bodys forum som skulle tycka det var kul att coacha någon. Och få betalt precis som en PT givetvis.
Lockar inte att följa med en säljare på Xxxx in till ett rum där dom tar fram massa papper och erbjudanden. Möter hellre nån på stan med en träningsväska o går ner och tränar nånstans. 27 oktober, 2012 at 08:47 #1070850Anonym anvandareMemberVarför inte hoppa på kursen jag snart skall hålla (se nedan)? Du lär klara din träning själv ganska bra efter den…
6 december, 2012 at 20:08 #1072391Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Varför inte hoppa på kursen jag snart skall hålla (se nedan)? Du lär klara din träning själv ganska bra efter den…Arne när och hur kan man ta reda på när din kurs hålls?
15 december, 2012 at 10:14 #1072605Anonym anvandareMemberHar du provat att fråga om ditt gym har samarbete med någon PT? Det är ganska vanligt eller att de känner någon de kan rekommendera.
18 december, 2012 at 11:39 #1072654Anonym anvandareMemberjoeyp wrote:Arne Persson wrote:Varför inte hoppa på kursen jag snart skall hålla (se nedan)? Du lär klara din träning själv ganska bra efter den…Arne när och hur kan man ta reda på när din kurs hålls?
Jag brukar skriva om dom här på forumet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.