Ric

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Jag tränade en del bänkpress/ triceps med stång. Eftersom jag var trött och hängig, så avstod jag från ställningslyften helt.

Jag är lite splittrad, för i ett mail fick jag veta att de handikappade i världens starkaste man för handikappade, är bara mentalthandikappade.
    Jag har ett fysiskt handikapp. Vilket innebär, att jag inte kan gå med vikt. Det finns dock en rullstolsklass.

Deppa inte för det du :emo-thumb Skjut från underläge istället… och visa vem det är som ska regera. Du är säkert mentalt starkare :D Lycka till :yahoo:

LiMi wrote:
    Deppa inte för det du :emo-thumb Skjut från underläge istället… och visa vem det är som ska regera. Du är säkert mentalt starkare :D Lycka till :yahoo:

;) tack…jag tänker mest på, att det skulle vara kul att kämpa emot någon som har samma rörelesehinder som jag och inte personer med metala handikapp. Det är skillnad…Hänger du med, LiMi? 😮

Tjena Rickard!, otur där med dom olika klasserna men så småningom kanske det dyker upp nån klass som passar dej, bara fortsätta å pumpa med vikterna, måste ju va råkul å göra uppvisningar också! :)

Stark som attans var du!, gör skäl för ditt namn ”Lillstålis” :emo-thumb

Det är askul med uppvisning. Jag har varit på några stycken och fått
    olika rekationer från personer. En av gångerna var det på en skola, en folkhögskola, där jag även hade en föreläsning om träning o mat.

Det var även då, som det hände. Mina 320 kg blev verklighet inför ca 20-25 stycken. :emo-thumb

Hej Ric,

Jag är mycket imponerad av din vilja att lyckas. Kämpa på så hoppas vi att du kommer få tävla mot personer med samma handikapp i framtiden :emo-thumb

Nu..eller rättare sagt om några dagar, tar jag steget från Trelleborg och kommer att flytta till Bjuv, i närheten av Helsningborg.
    Jag vet redan nu, att jag har en källlare att träna i. Det blir kallare och ev. bättre, men mindre utrymme. Det gör inget, men jag hoppas att de boende där, förstår mina stön, då jag börjar mina maxlyft då och då..hihihi..

Sedan hur det nya gymet ser ut, får jag allt se, när det är dags då..

God Jul o gott nytt år

Rickard

GOD JUL Rickard [/b]:yahoo:

Jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya hem och med dina nya grannar.

Ät nu mycket julmat och träna hårt :bb2: så du slår grabbarna på Island när det är dax :D

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.