Riktigt smala fotleder, hjälp!

Home Forums Allmänt om gymträning Riktigt smala fotleder, hjälp!

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Tja! Styrketränar 5 gånger i veckan, har väll tränat i ca 1.5 år med uppehåll osv. Tränade väll inte så bra i början. Men nu har jag kunskaper hur man tränar osv.

Tränar alla muskler 1 gång i veckan.

Mina fotleder är riktigt smala, och då menar jag verkligen smala. Man får nästan runt handen, har lite kroppsfett. Rätt vältränad överkropp. Men vaderna och smalbenen.

Hur fan bygger man på smalbenen???? Känns inte som att det kmr genom vadträning

Information om mig:

-18 om 2 månader
    -ca 180 lång
    -Väger drygt 75kg – Har svårt att lägga på sig fett. Äter dock väldigt bra.

sebsonpro wrote:
    Tja! Styrketränar 5 gånger i veckan, har väll tränat i ca 1.5 år med uppehåll osv. Tränade väll inte så bra i början. Men nu har jag kunskaper hur man tränar osv.

Tränar alla muskler 1 gång i veckan.

Mina fotleder är riktigt smala, och då menar jag verkligen smala. Man får nästan runt handen, har lite kroppsfett. Rätt vältränad överkropp. Men vaderna och smalbenen.

Hur fan bygger man på smalbenen???? Känns inte som att det kmr genom vadträning

Information om mig:

-18 om 2 månader
    -ca 180 lång
    -Väger drygt 75kg – Har svårt att lägga på sig fett. Äter dock väldigt bra.

Glöm bort ”att träna smalben”. Det är benstommen som avgör.
    Det är väl bra att ha smala fotleder, då ser dina vadmuskler större ut när du väl får dem. ;)

Vadmuskler är väldigt speciella. Vadmuskler kräver tung styrketräning, många repetitioner och ofta. Styrkelöpningar och spännstträning är också bra. Jag tror även att det är väldigt genetiskt betingat om man får stora vader eller inte.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.