Rökning

Home Forums Allmänt om gymträning Rökning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 51 total)
  • Author

För att det är socialt och brukar sluta med ligga efter man vart i rökrutan och sagt hej har du eld?

men annars e det rätt kasst ja..

Eira wrote:
    För att det är socialt och brukar sluta med ligga efter man vart i rökrutan och sagt hej har du eld?

men annars e det rätt kasst ja..

Ja, oj, wow. Man måste få ligga med krogluder också så klart, helt klart en anledning till att röka..

Slår handen alla dagar i veckan :p

samutown wrote:
    Varför förstår inte rökare att det bara är äckligt, efterblivet och fjolligt att röka?

gtfo…

Ja det är din åsikt det!!!! vill man röka så gör man det, vill man inte så gör man inte det.. Svårare än så är det väll inte? :up:

samutown wrote:
    Varför förstår inte rökare att det bara är äckligt, efterblivet och fjolligt att röka?

gtfo…

Om det hade varit äckligt och ”efterblivet” så hade man för fan inte rökt eller hur?

Finns fan ingenting bättre i livet än en cigarr och ett glas whisky :D

Rolle wrote:
    Problemet med rökare är väll ofta att dom inte tror att det stör ickerökare,det beror troligen på att dom har dödat sitt eget luktsinne och är totalt omedvetna om hur rökningen påverkar omgivningen med resultat att rökaren kan sätta sig vid samma bord på en uteservering och tända en cancerpinne bredvid massa ickerökare och kanske en astmatiker och blossa på som om det är självklart att alla ska anpassa sig efter denne,samma senario kan utspela sig på busshållplatser,vänthallar,hemma hos ickerökare medmera.

Har aldrig haft det problemet med rökare. Problemet vi har i sverige är att regeringen måste införa en ny lag just för att folk helt enkelt inte vågar invända om de stör sig på något i deras närhet :up:

Nu är jag själv inte en rökare (cigarr vid festligheter) men om någon hade ”stört” mig med deras rökning så hade jag sagt ifrån.

Min farsa dog i lung cancer för 2 år sedan, ja han rökte, men so what? Det var hans liv, han levde precis hur han ville.

Vill folk röka så ska de fan för göra det!!

greenfish wrote:
    Har aldrig haft det problemet med rökare. Problemet vi har i sverige är att regeringen måste införa en ny lag just för att folk helt enkelt inte vågar invända om de stör sig på något i deras närhet :up:

Nu är jag själv inte en rökare (cigarr vid festligheter) men om någon hade ”stört” mig med deras rökning så hade jag sagt ifrån.

Min farsa dog i lung cancer för 2 år sedan, ja han rökte, men so what? Det var hans liv, han levde precis hur han ville.

Vill folk röka så ska de fan för göra det!!

Vill folk döda andra individer så får dom göra det?

Bjorneman wrote:
    Vill folk döda andra individer så får dom göra det?

Gäller samma argument mot folk som kör bil?

greenfish;1110407 wrote:
    Om det hade varit äckligt och ”efterblivet” så hade man för fan inte rökt eller hur?

Ne och inte heller hade man rökt om man visste att det var farligt eller haha??

Eira wrote:
    Gäller samma argument mot folk som kör bil?

Du undrar om rökning påverkar din träning negativt och det har du fått svar på trots det försvarar du rökningen hur tänker du då?

Tror knappast någon dött av passiv rökning

greenfish wrote:

Finns fan ingenting bättre i livet än en cigarr och ett glas whisky :D

Ja du har inbillat dig att det är gott och nice. Det är fortfarande äckligt och efterblivet, kan du säga en positiv sak med rökning?

Läs mitt inlägg så ser du vad jag kommenterade på. Det hade inget med träning att göra.

thomas.R wrote:
    Tror knappast någon dött av passiv rökning

[https://www.body.se/artiklar/nyheter/20101220/suga-suger]

Undrar hur många som dör av bilar…olyckor och avgaser

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 51 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.