Home › Forums › Allmänt om gymträning › röven växer snabbast
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 december, 2005 at 11:57 #96220Anonym anvandareMember6 december, 2005 at 11:57 #1057385Anonym anvandareMember
hehe som topic lyder… röven på mig är inte fet men den muskeln växer mkt snabbare än hamstrings o lår, den putar som den brukar göra på svarta människor, men själv är ja vit.. hur ska jag göra för att undvika att den växer mer ? skita i att gå ända ner i knöböj ? ha fötterna framåt i stället för snett åt sidorna ? att inte gå lika långt ner i benpressen ?
någon som haft samma problem ? nån kanske kan ge mig tips, känns ju inte så bra att köra halva övningar, men är det nyckeln till mindre röv så får ja börja med det
plz help me!
/bigbutt
6 december, 2005 at 12:04 #1057386Anonym anvandareMemberkanske ska tilllägga att ja kör marklyft på rygg dagar, ja har hört att det är en riktig röv-dödare, stämmer det ? vill ju helst inte ta bort marlyft eftersom jag tycker det är en bra övning för ryggen…
6 december, 2005 at 12:08 #1057387Anonym anvandareMemberJapp jag har defenitiv det problemet men jag k
6 december, 2005 at 12:17 #1057388Anonym anvandareMemberDå är vi två :emo-thumb .
Jag har otroligt enkelt att få röv, så de är till att tänka till då man kör ben, mer lår mindre röv. Då många pressar för mycket med röv under ben träningen. Kontrolerade rörelser under benträningen inget flaxande med vikterna.
Marklyften får någon skjuta mig om jag ska sluta med .
Problemet är inte att röven är för stor utan att resten är för litet.. .
Tror nog inte de är något att hänga upp sig på, hellre rund stor röv än liten och slät röv.
Växer din röv fortare än dina lår så kör du fel och behöver då hjälp med din teknik. Annars är de bara köra på och inte börja tramsa med halva reps som enbart kommer göra att du får mindre ben och att röven ser störrre ut i jämförelse
edit: som freeman säger så har jag aldrig hört något negativt faktiskt. Brukar dra uppmärksamhet med min röv vart jag än är… hoppas på att de är de övriga också men brukar va röven de sneglar på:o
6 december, 2005 at 12:30 #1057389Anonym anvandareMemberedit, dubbelpost
6 december, 2005 at 12:31 #1057390Anonym anvandareMemberQuote:Problemet är inte att röven är för stor utan att resten är för litet.. .haha jävligt sant!
skönt att höra att man inte är ensam iaf :p
6 december, 2005 at 12:38 #1057391Anonym anvandareMemberVi får ju hoppas att detta problem inte är en följd av att kroppen speglar din personlighet :p :whistle:
(Nä nu var jag lite taskig – kunde inte låta bli :emo-thumb )
6 december, 2005 at 12:49 #1057392Anonym anvandareMemberDen s
6 december, 2005 at 12:55 #1057393Anonym anvandareMemberMicke A wrote:Vi får ju hoppas att detta problem inte är en följd av att kroppen speglar din personlighet :p :whistle:(Nä nu var jag lite taskig – kunde inte låta bli :emo-thumb )
hahahahahahahaha!
6 december, 2005 at 12:57 #1057394Anonym anvandareMemberEknab wrote:Knäböj är en rump övning, men för att någorlunda undvika problemet ifråga så rekommenderar jag frontsquat, framböj.jasså minsann…. då ska ja testa den nästa gång ja kör.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.