”Runda” axlar?

Home Forums Allmänt om gymträning ”Runda” axlar?

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #567399
    zonecapone wrote:
    Bilden är alldeles innan top läget…Hur orkar du! LOL!

    ZONE

    Det var faktiskt inte för att jävlas som jag skrev det. Man vet ju aldrig du kanske hittade just DITT utförande som passade dig och tippar hanteln åt andra hållet som på bilden så att lillfingret sticker neråt istället för uppåt. Det behöver ju inte vara fel för det så länge man/du får kontakt och det känns rätt. Men nu var det ju inte så.

    Själv fattar jag t.ex inte de som kör hantellyft åt sidan med raka armar (kanske fungerar om man inte är så stark ännu) eller de som fortsätter lyftet och lyfter över axelhöjd. På mig tar det bara på trappsen då! Men det är det jag menar alla är inte byggda på samma sätt och därför kanske ett utförande inte passar alla utan man får hitta sin egen stil som känns bäst.

    #567400

    Tack för alla fina tipsen folks :) Är sjukt peppad på att träna nu efter att ha kollat runt lite här på forumet och om det inte händer nått helt oväntat så lär ni se mer av mig här omkring :P Hade fint allihop!

    #567401

    Att köra stående hantellyft mot en uppfälld bänk ger riktigt bra träning för deltat!

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.