Så laddar vi på gymmet

Home Forums Allmänt om gymträning Så laddar vi på gymmet

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Hur drar ni igång inför en övning eller liknande? Bara kör, slänger en hantel i väggen, ber någon slå er stenhårt på röven?

Själv stirrar jag mest på vikten med benhård musik i lurarna, drar ett par djupa andetag å kör!

What your thing?:nerd:

Har börjat med en ny grej; att småprata för mig själv innan jag kör igång. Idag under
    bröstpasset körde jag med mantran som ”mina bröst är som två stora berg” och ”jag ÄR
    stor och stark, jag ÄR stor och stark.”

Känns bra.

kliar lite på rumpan

Gettodachoppa wrote:
    Har börjat med en ny grej; att småprata för mig själv innan jag kör igång. Idag under
    bröstpasset körde jag med mantran som ”mina bröst är som två stora berg” och ”jag ÄR
    stor och stark, jag ÄR stor och stark.”

Känns bra.

Jag vill gärna att du filmar ett pass när du kör så, gärna med hög och tydlig röst så man hör ditt mantra.

Sen klipper vi till scen två där du sitter på en klippa (på österlen) och mediterar.

Hehe… sen bränner vi en DVD och säljer skiten för riktigt dyra pengar. Kan ju även filma
    min matlagning om det finns intresse.

Gettodachoppa wrote:
    Hehe… sen bränner vi en DVD och säljer skiten för riktigt dyra pengar. Kan ju även filma
    min matlagning om det finns intresse.

Ja varför inte, du ligger ju rymdår före Colemans kulinariska matäventyr iaf.

Zhasni videos i luren, bästa.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.