Sjuk

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Har vart sjuk nu ett tag. har vart en förkylning som satt sej i stämbanden och i bronkerna 2 ggr. har hållt upp med träning 2 veckor har fortfarande lite känning kvar i halsen och lite småsnorig. ska man fortsätta vila eller träna? börjar bli utråkad =(

Alltid svårt att svara på när man inte vet hur du känner dig. :p Känslor kan vara svåra att beskriva. =p
    Jag hade aldrig vilat i 2 veckor för att jag känner mig lite krasslig. Sen om det är rätt väg att gå tänker ja inte orda om. =p

Alltså det satt som en jävla klump i halsen i 2 omgångar. jag tränade 1 gång med det och det blev värre. var helt matt och svettades som en gris när jag körde. Sen gick det ner ljupare i halsen och jag hostade hela nätterna så det är ingen höjdare. dock ingen feber nångång. nu är jag då småsnorig, inte täppt men snorig. är lite småhostig men har inte ont i hals.

Baldboy wrote:
    Alltså det satt som en jävla klump i halsen i 2 omgångar. jag tränade 1 gång med det och det blev värre. var helt matt och svettades som en gris när jag körde. Sen gick det ner ljupare i halsen och jag hostade hela nätterna så det är ingen höjdare. dock ingen feber nångång. nu är jag då småsnorig, inte täppt men snorig. är lite småhostig men har inte ont i hals.

Låter som att det kan vara läge att vila sig till det gått över. :p Lät inte roligt. :(

jamenar visst hade det vart bevisat att träning gör underverk fast du kommer må som du ville dö! Då hade jag förmodligen tränat ändå. Men jag har en svag misstanke om att det snarare gör onytta att träna då. Men när man känner sej lite på gränslandet vill man ju ha råd och rön =)

Känningar i halsen? Ingen träning. Känner jag något lurt i halsen vet jag att jag inte är
    helt frisk. Då gäller det att vänta.

Lite småsnorig efter en förkylning? Kör ett lugnt pass. Småsnorig kan jag i alla fall
    gå runt och vara i veckor en en sjukdom.

Så brukar jag tänka. Sunt förnuft. Och så skonar jag mina gymkamrater, eftersom jag
    inte vill smitta dem.

Har gått med halsfluss X2 i 3 veckor nu.. abstinensen blir förjävlig

Trasheye wrote:
    Har gått med halsfluss X2 i 3 veckor nu.. abstinensen blir förjävlig

ja vafan detta blir vecka 3 jag går in på… blir snart tjock igen och växer på mej ett svettlinne med fläckar =)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.