Home › Forums › Allmänt om gymträning › Sökes: Missnöjd PT-kund
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 april, 2013 at 09:34 #101825Anonym anvandareMember25 april, 2013 at 09:34 #1076271Anonym anvandareMember
Har du haft en dålig upplevelse med en PT? Eller känner du någon som haft det? Eller känner du nån som känner nån? Eller känner du… Ja, ni fattar grejen. Då skulle vi vilja komma i kontakt med dig för en pågående undersökning!
Hjälp belönas med massa god karma och oändlig tacksamhet.7 maj, 2013 at 10:52 #1076651Anonym anvandareMemberLite lustigt att man hör gymrävar grymta om hur dåliga PT:s är i tid och otid, men att det på ett av Sveriges största träningsforum inte finns en enda människa som faktiskt kan berätta om en dålig PT-upplevelse.
Eller?7 maj, 2013 at 13:27 #1076656Anonym anvandareMemberAnnaAn wrote:Lite lustigt att man hör gymrävar grymta om hur dåliga PT:s är i tid och otid, men att det på ett av Sveriges största träningsforum inte finns en enda människa som faktiskt kan berätta om en dålig PT-upplevelse.
Eller?Skall man känna sig träffad?
7 maj, 2013 at 13:48 #1076658Anonym anvandareMemberHaha, nja kanske inte du. Har man varit i branschen i hundra år har man väl på fötterna.
Men du får gärna komma med tips Någon i vårt avlånga land måste väl kunna berätta om hur man pröjsat en PT men ångrat sig bittert efteråt?9 maj, 2013 at 13:07 #1076733Anonym anvandareMemberVad är poängen med att bara intervjua dessa?
11 maj, 2013 at 22:53 #1076801Anonym anvandareMemberAnnaAn wrote:Haha, nja kanske inte du. Har man varit i branschen i hundra år har man väl på fötterna.
Men du får gärna komma med tips Någon i vårt avlånga land måste väl kunna berätta om hur man pröjsat en PT men ångrat sig bittert efteråt?Finns säkert någon som är missnöjd…däremot tror jag att många skulle dra stor nytta av att boka ett pass eller två med en PT. Tycker mig se alltför många på gymmet som tränar fel samt tränar samma muskelgrupper år ut och år in…
12 maj, 2013 at 12:48 #1076812Anonym anvandareMembersandro wrote:AnnaAn wrote:Haha, nja kanske inte du. Har man varit i branschen i hundra år har man väl på fötterna.
Men du får gärna komma med tips Någon i vårt avlånga land måste väl kunna berätta om hur man pröjsat en PT men ångrat sig bittert efteråt?Finns säkert någon som är missnöjd…däremot tror jag att många skulle dra stor nytta av att boka ett pass eller två med en PT. Tycker mig se alltför många på gymmet som tränar fel samt tränar samma muskelgrupper år ut och år in…
Indeed, men tror problemet ligger i att de tror att de har god teknik och inte känner sig beredda att lägga ut ca 600kr för något de redan kan. Tänkte själv så men fick ett gratis PT-pass då jag märkte hur min teknik var kass, då låg jag dock långt framför de flesta andra på gymmet redan teknikmässigt. Efter det bokade jag 2till direkt. Ångrar absolut inte det, en av de bästa investeringarna i mitt liv.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.