Somna under och efter pass?

Home Forums Allmänt om gymträning Somna under och efter pass?

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Detta har hänt mig flera gånger. Att jag blir trött efter eller under ett pass.
    Vad kan det bero på? Liksom inte direkt fysisk utmatning?
    PS somnar nästan när jag sätter mig ner.

Låter lite udda att somna under ett pass. Går du på mediciner? annars har du antingen extremt för lite sömn kan ju vara något helt annat som du kanske borde gå till läkare med.

spekulerade precis om energi brist. Detta vara bara ett mini pass.

Enbart framsidan ben som detta har hänt. Kanske får någon idè?

Kan det möjligtvis ha med nerver att göra? Inte så insatt men det är det första jag tänker på

Inte tänkt på? Kan du förklara lite närmare?

Det händer mig också att jag blir trött under passen. Ibland mer ibland mindre har aldrig varit nära på att somna dock…
    För mig brukar det mest vara motivation och om något så skulle jag säga att det är dumt att sätta sig utan försöka gå runt lite. Händer oftast är jag tränar ben för mig också. (Är ju då man vill sitta och vila mellan setten).

Det är mycket konstigt som händer i huvudet när man kör benpass tycker jag det verkar som…

Huvudet? Detta är inget mentalt. Tror jag hittade problemet.

Jag hade problem att ja ofta gäspade under passen innan, vet inte heller vad bristen av energi kan bero på ibland. Men tycker ja blivit piggare sen ja började köra kondition. Men har nog både med kost och hur man tränar o göra.

Men somnar man under ett pass hade jag nog sökt läkarhjälp :)

Vaknade till då folk började höja volymen :)
    Nej det har inte hänt sådär många gånger men det har enbart varit under ben dagar.

du avskyr antagligen att träna ben vilket resulterar i att du är otaggad. Kan vara därför? Du kan ju testa att varma upp rejält så tror jag inte du sommar.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.