Spyr och näsblod efter viktökning i kombination av vissa produkter

Home Forums Allmänt om gymträning Spyr och näsblod efter viktökning i kombination av vissa produkter

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Kille
    19år
    180cm lång
    ca 70kg (gått upp 4kg på 1.5v)
    Gainer, Kreatin, Melanotan
    Brukar aldrig få näsblod vanligtvis, MAX 1 gång/3år

Käkat nått enormt nu den senaste tiden men hur som helst så spydde jag i förgår, tänkte att det berott på att jag käkat ”FÖR” mycket och väntade inte att det skulle hända igen.
    Nu idag satt jag vid köksbordet och vrölade i mig 500g paella och började plötsligt blöda näsblod, utan att ens vidröra näsan.
    Efter jag ätit upp satt jag och kollade på tv i en timma och då kände jag illamående slå mig, la mig knä framför papperskorgen och började spy och näsblodet kom igen, undrar nu, vad fan beror detta på? saknar jag någon vitamin av något slag? :>

förövrigt känner jag ju att jag måste gå och äta igen nu så jag inte tappar något kilo…

började med melanotan för ca 6 dagar sedan så orolig att det beror på det

Tror du ska ta det lite lugnt ett tag så ordnar det sig nog.

redbullz wrote:
    Melanotan

Wait what?

Jag är kungen över både spy och näsblod haha :>

Näsblod för mig brukar vara dålig sömn+ väder omställning + ngn fysisk aktivitet :P. Käkar du mycket Järn? tex blodpuddinG?

sedan att du spydde *vinterkräksjukan host* ? :D hade du precis tränat? för jag brukar må jävligt dåligt efter ett hårt pass

redbullz wrote:
    18år
    180cm lång
    ca 70kg (gått upp 4kg på 1.5v)
    redbullz wrote:
    Ålder 19år
    Vikt 64kg
    Längd: 178cm

Fan inte illa att på 20 dagar bli 1år yngre och 2cm längre.

Trasheye wrote:
    Jag är kungen över både spy och näsblod haha :>

Näsblod för mig brukar vara dålig sömn+ väder omställning + ngn fysisk aktivitet :P. Käkar du mycket Järn? tex blodpuddinG?

sedan att du spydde *vinterkräksjukan host* ? :D hade du precis tränat? för jag brukar må jävligt dåligt efter ett hårt pass

käkar typ inget järn så beror inte på de, känner mig inte särskilt ”sjuk” av mig heller så kan nog sålla bort vinterkräksjukan.
    Säkert rätt med sömnen, gick och la mig halv 6 imorse, gick upp kl 9, gick till skolan, kom hem, käkade 200g paella, sov 4h sen vaknade, gymmade, kom hem och käkade halvkilot paella och gainer på de…

überbiffen wrote:
    Fan inte illa att på 20 dagar bli 1år yngre och 2cm längre.

skrev fel

redbullz wrote:
    käkar typ inget järn så beror inte därför, men du har säkert rätt med sömnen, gick och la mig halv 6 imorse, gick upp kl 9, gick till skolan, kom hem, käkade 200g paella, sov 4h sen vaknade, gymmade, kom hem och käkade halvkilot paella och gainer på de…

Dåligt med järn kan också leda till Näsblod har jag för mig. Så fort jag börjar få lite blodfärg på pappret när jag snyter mig så drar jag i mig en blodpudding :P

Trasheye wrote:
    Dåligt med järn kan också leda till Näsblod har jag för mig. Så fort jag börjar få lite blodfärg på pappret när jag snyter mig så drar jag i mig en blodpudding :P

Mjoo, du kan ha en poäng, får fråga tjejkompisen om jag kan få lite järntabletter av henne :>

Näsblod får jag också alltid, det KAN bero på dålig sömn och vädret, MEN i mitt fall var det så att jag hade många ytliga blodkärl i näsan, du kan åka till läkaren och bränna bort några blodkärl, då blir det mycket mycket bättre.

Sen bör du inte sova sådär och gymma… Träning är en del, men sömn är ju det viktigaste. Lägg dig 9-10-11 och vakna 6-7-8 :)

låter inge vidare.. men har du kollat upp bieffekterna på melanotan? finns ganska många och några väldigt allvarliga.

ta de lungt

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.