Står still.

Home Forums Allmänt om gymträning Står still.

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hejsan..
    Har tränat nu i ca 1-2 år med rätt hyffsade resultat, men nu känns det som allt har stannat till vilket känns tråkit men ja är envis och har inga planer på att ge upp utan att kämpa vidare.
    Mitt mål med träningen är att få mer muscelmassa & mindre fett.
    Och för hoppnigsvis kunna tävla om några år.
    Det skulle vara jätte shysst om ni kunde ge lite tips Och råd för att putta ut mig på rätt spår :)

Vill gärna ha förslag på olika träningsupplägg.

Hur kan jag bygga muscler och samtidigt minska i fettmassa på ett smart sätt utan att förlora muscelmassa?

Hur ska jag äta före och efter träning för att uppnå bästa resultat?

M.vh / Tingeling

koncentrera dig p

oki, jo men de har du nog helt rätt i,,får ängna mig åt att enbart bygga nu ett tag då, och se vad som händer.

Shysst gämförelse, riktigt bra :emo-thumb

Sam jr wrote:
    koncentrera dig på en sak i taget antingen bygga eller deffa ..förstår inte varför folk är så rädda att lägga på sig …när du har nåt den muskelmassa du är nöjd med (eller i varjefall just förtillfället ) så kan man starta en diet och sen försöka hålla formen när man har nåt sitt ideal …

om inte idealet utvecklas till en storlek större så är det bara att underhålla det man har

att hålla på att försöka dieta och bygga samtidigt är Väldigt svårt och resulterar troligtvis i ett misslyckande om du inte är doktorand i anatomi,näringslära och trycker en massa steroider.

tänkt dig själv att du ska göra en skulptur, exempelvis en torso …först har du en deghög som du formar..det går ganska lätt i början, men om du vill ändra på nåt kanske större bröst eller axlar så måste du först addera massa för att återigen skala av tills det blir perfekt

ganska bra jämförelse om man tänker efter

Har du sett pumping iron kanske :-)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.