Home › Forums › Allmänt om gymträning › Styrketräna med hosta?
- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
-
AuthorPosts
-
2 januari, 2006 at 12:24 #95692Anonym anvandareMember2 januari, 2006 at 12:24 #1049024Anonym anvandareMember
Har vart förkyld i ett par dagar nu. Men nu är jag inte det längre, men har lite rethosta, kan man styrketräna med hosta? har nämligen hört att det inte ska vara fara med det.
3 januari, 2006 at 13:20 #1049025Anonym anvandareMembermarjatta wrote:Har vart förkyld i ett par dagar nu. Men nu är jag inte det längre, men har lite rethosta, kan man styrketräna med hosta? har nämligen hört att det inte ska vara fara med det.Vila tills du är frisk eller gå till en doktor…
3 januari, 2006 at 13:48 #1049026Anonym anvandareMembernumero1 wrote:Vila tills du är frisk eller gå till en doktor…ja men jag är helt frisk så sätt. bara att jag har en rethosta, och som jag har hört det kan man styrketräna så länge inte pulsen blir för hög.
3 januari, 2006 at 14:45 #1049027Anonym anvandareMemberscottcurl wrote:Jag åkte på en ”sommarförkylning”-04 som satt i ca 2 veckor. Jag hade lite rethosta och tränade ändå. Efter att jag tränat med hosta ett par veckor bestämde jag mig för att uppsöka läkare som då ganska snabbt kunde konstatera att jag fått lunginflammation! Den blev jag dragandes med från midsommar till februari-05, fyra antibiotikakurer och absolut ingen träning var inte vad jag hade hoppats på när jag började träna trots hosta. Mitt råd till dig är uppsöka läkare och följ dennes råd…SOm jag sa :emo-thumb
3 januari, 2006 at 16:25 #1049028Anonym anvandareMemberscottcurl wrote:Jag åkte på en ”sommarförkylning”-04 som satt i ca 2 veckor. Jag hade lite rethosta och tränade ändå. Efter att jag tränat med hosta ett par veckor bestämde jag mig för att uppsöka läkare som då ganska snabbt kunde konstatera att jag fått lunginflammation! Den blev jag dragandes med från midsommar till februari-05, fyra antibiotikakurer och absolut ingen träning var inte vad jag hade hoppats på när jag började träna trots hosta. Mitt råd till dig är uppsöka läkare och följ dennes råd…Nu blir jag orolig.. jag tränade idag.
ska söka upp läkare så fort som möjligt.4 januari, 2006 at 11:47 #1049029Anonym anvandareMemberom jag är lite små snorrig och om jag känner mej fin i övrigt så kör jag ett lite lättare pass det får mej att känna mej lite piggare. jag skulle missa mycket vinter träning annars..
-
AuthorPosts
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.