- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Styrketräning blandat med crosstrainer
Hejsan alla på body! Registrerade mig precis här dels för att jag kollar forumet relativt ofta och dels för att jag har en fråga
Det är så att så länge jag kan minnas så har jag haft så kallade ”bitch tits” och vill gärna bli av med dessa. Jag har till och från tränat sen ett och ett halvt år tillbaka men det har varit i olika mindre perioder. Nu var det faktiskt flera månader sen som jag var på gymmet men jag skulle vilja komma igång med träningen igen och verkligen försöka.
Jag frågade min idrottslärare i skolan om hur jag effektivast kunde bli av med mina ”bitch tits” men samtidigt träna styrketräning och få lite definition på mina muskler, och han tyckte jag skulle börja mina pass med 15 minuter crosstrainer för att sen köra många men lite lättare reps på styrkeövningarna. Med minimal vila emellan repsen. För att sedan avsluta med 15 minuter crosstrainer.
Nu till min fråga, funkar verkligen detta? Jag är ganska skeptisk i och med att det handlar väl om underskott och överskott av kalorier för att fettförbränna eller bygga muskler/definition?
Tack så jättemycket på förhand
Du får se till att bli ”hård” i kroppen med ett fettprocent på omkring 10% sen finns det inga speciella träningsmetoder för att snabbast ”dölja” dina bt:s se till att lägga på dig maximalt med muskelmassa så kommer dom synas allt mindre.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY