svårt att öka i muskel vikt

Home Forums Allmänt om gymträning svårt att öka i muskel vikt

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

tjena har stannat upp helt nästan i att öka i muskler. tränar 4 dagar i veckan dag 1 bröst och biceps dag 2 rygg axlar och triseps, dag 3 mage biceps bröst , dag 4 rygg axlar och triceps. kör alltid 3 set och 10 reps på alla övningar. tar protin pulver 2 gånger om dagen har ni några tips på vad jag kan göra ?

Testa att öka setsen och kör lite variation i din träning. Lite olika övningar, reglera set och reps. Har hört många som säger att variationen är det som hjälpt dem i träningen. Hur är det med kosten? 70% kost och 30% träning brukar man säga, vilket jag håller med om!

Du kanske behöver träna benen lite…

hade tänkt att slänga in lite ben också äter inte så bra till frukost men dricker protin pulver lunch det som serveras i skolan och till middag oftast kött

Vid min enda lyckade bulk drack jag en liter mjölk varje dag och körde Lyle Mcdonalds generic bulking routine (http://forums.lylemcdonald.com/showthread.php?t=1696).

Programmet är uppbyggt kring halvkroppspass dock, så det är väldigt olikt hur du kör idag och betydligt mera ben ;)

Vincent94 wrote:
    Hur är det med kosten? 70% kost och 30% träning brukar man säga, vilket jag håller med om!

Tror du tänker på definering DEFF av muskler. Att göra sig av med fettet så musklerna syns bättre. När det gäller att bygga musklerna är det träningen som väger tyngst, den som kör mest, tyngst och med bäst tempo bygger mer.

TS, om din muskeluppbyggnad stannat av har din kropp vant sig vid din träning. Släng om till andra övningar temporärt eller träna mycket hårdare med mindre väntan mellan seten.

Vincent94 wrote:
    70% kost och 30% träning brukar man säga, vilket jag håller med om!

Det där är nonsens.

Eller du menar på fullaste allvar att om man tränar halvdant men sköter kosten så kommer man att få bra resultat?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.