T-bar

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Tänkte bara önska alla en GOD JUL ,å berätta att jag köpt en t-bar till mej själv i julklapp. Så nu kan jag köra t-bar hela helgen. Ryggen vet inget om detta å tror att han ska få vila nu när gymmet e stängt. Men när han minst anar de, kanske efter sillen eller nått, så åker han på några tunga set :DPS. hårda klappar e bäst. GOD JUL.

Hur ställer sig nära och kära till ditt (givetvis klockrena) inköp?? :p

nicke biff wrote:
    Tänkte bara önska alla en GOD JUL ,å berätta att jag köpt en t-bar till mej själv i julklapp. Så nu kan jag köra t-bar hela helgen. Ryggen vet inget om detta å tror att han ska få vila nu när gymmet e stängt. Men när han minst anar de, kanske efter sillen eller nått, så åker han på några tunga set :DPS. hårda klappar e bäst. GOD JUL.

hehe har du eget gym? har du fler maskiner eller gillar du bara att köra t-bar?:p

Glenn K wrote:
    Hur ställer sig nära och kära till ditt (givetvis klockrena) inköp?? :p

Jag hoppas dom blir glada för min skull:)

axl wrote:
    hehe har du eget gym? har du fler maskiner eller gillar du bara att köra t-bar?:p

Jag har skaffat lite grejor, mest för skoj skull,kul å ha liksom .Men en dag kanske man öppnar ett gym eller…museum:D

Hur mycket väger själva grejen som man lyfter om man inte har tyngder på? 20 kg?

Geek wrote:
    Hur mycket väger själva grejen som man lyfter om man inte har tyngder på? 20 kg?

De e nog skillnad från maskin till maskin, men de e nog inte många kilo,
    20 kg som mest skulle jag tippa på

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.