- This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Tim Ferriss – Geek to freak, 15kg på en månad vad tror ni?
[http://www.fourhourworkweek.com/blog/2007/04/29/from-geek-to-freak-how-i-gained-34-lbs-of-muscle-in-4-weeks/]
Ja vad tror ni om detta? han körde alltså ett HIT-program som det fanns en artikel om i senaste body(03-2011) och gick upp 15kg och tappade 4% fett.
han skriver att inga steroider var inblandade. enbart mycket protein,HIT träning och som tillskott whey, no-xplode och ala bla
låter väldans bra om ni frågar mig, jag undrar vad ni tror om detta så idiotförklara mig inte
4 veckor säger du, ja det verkar ju bra…..
har inte läst artikeln, men det låter ju som att det är en rätt skaplig tömning och fyllning av glycogen till exempel.
Tror inte ett skit på att detta har tagit 4v…
Ren bullshit. Kan inte fatta att man ens kan tro något sådant.
Han går upp 0.5 kg muskler /dag
ahahahahah vilket idioti.
Tror det handlar om att han säljer något (böcker i detta fall?)
Undrar hur många liter testosteron han tjoffat i sig på de här 4 veckorna.
japp han säljer böcker:P hade ju varit en annan snubbe som testade detta på 70-talet, men han var ju gammal bodybuilder, så mycket av hans lär ju varit muskelminne, om det nu går att få tillbaka det så snabbt:P
Detta är en ren reklamsida, sett tiotalet precis som denna och alla säljer någon skit.
Haha läse att han gjorde det här med 2 30 min pass per vecka så på en totalgym tid av 4 timmar gick han upp 15 kg och gick ner 4 % finns det något i hela världen som tror på det?
Något som jag tyckte var märkligt var att han var längre otränad på en bild och sen på nästa var han längre tränad.
Haha skandal alltså!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY