Home › Forums › Allmänt om gymträning › Tips och råd!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 januari, 2006 at 16:25 #95367Anonym anvandareMember23 januari, 2006 at 16:25 #1046544Anonym anvandareMember
hej jag skrev just upp mitt träningsschema, har varit väldigt slarvig med att följa det exakt men tänkte försöka nu.
Så jag tänkte be om lite råd först innan jag börjar om jag borde ändra något?
Fick inte med biceps men de använder jag så mkt i andra övningar ändå..
Och så vill jag träna magen mer än 1 gång/vecka.
Jag skulle bli jätteglad om ngn ville komma med synpunkterTräningsschema:
Måndag: Streetfusion Karlshamn 2 timmar
Tisdag: Mage och Rygg + springa 20 min
Onsdag: Axlar och triceps + springa 20 min
Torsdag: Streetfusion Sölvesborg 2 timmar
Fredag: Vila!
Lördag: Springa på morgonen, Dansa (så mkt som behövs, ganska lugnt) Mage och rygg
Söndag: Springa på morgonen, Dansa (så mkt som behövs, ganska lugnt) Axlar och triceps23 januari, 2006 at 16:31 #1046545Anonym anvandareMemberSkriv ner lite kort vad du har för mål bara. Annars är det svårt att ge någon feedback.
23 januari, 2006 at 16:42 #1046546Anonym anvandareMemberokej,.. Mina mål är att gå ner i vikt så jag får lite synligare muskler.. samt få bort en del av kärlekshandtagen om det går.
23 januari, 2006 at 16:44 #1046547Anonym anvandareMemberK
23 januari, 2006 at 16:47 #1046548Anonym anvandareMemberoch vissa som förstorar dom med silikon
:whistle:
23 januari, 2006 at 16:51 #1046549Anonym anvandareMemberJeppe wrote:Kärlekshandtag…. Var sitter dem ??
Jag kan då inte se några…runt midjan… jo mina syns jättemkt om jag tar på mig jeans. jag vill kunna ha låga jeans men det kan jag inte för det väller ut fett på sidorna och på ryggen. Själva magen är det inte så mkt fläsk på
23 januari, 2006 at 16:55 #1046550Anonym anvandareMemberHur
23 januari, 2006 at 17:00 #1046551Anonym anvandareMemberJeppe wrote:Hur äter du då ?jag försöker att äta ”nyttigt” tänkte försöka deffa med men jag vet inte riktigt hur man gör. Har läst recept och råd här och på andra sidor som jag försöker följa.. Tex inte äta för mkt fett osv jag kan inte det där så bra tyvärr
23 januari, 2006 at 17:05 #1046552Anonym anvandareMemberMed tanke p
23 januari, 2006 at 17:32 #1046553Anonym anvandareMemberJeppe wrote:Med tanke på ditt svar och innehållet i dina andra trådar skulle jag nog tipsa dig om att läsa lite böcker i ämnet.
I all välmening.aa det är ju därför jag skriver här så ngn kan lära mig eller hjälpa
23 januari, 2006 at 19:59 #1046554Anonym anvandareMembermelle wrote:okej,.. Mina mål är att gå ner i vikt så jag får lite synligare muskler.. samt få bort en del av kärlekshandtagen om det går.Ok. Om ditt mål primärt inte är att bygga muskler utan att gå ner lite i vikt så ser träningsschemat bra ut. Det är bara kosten du behöver ta tag i då, med andra ord. Käka relativt ofta men små måltider, det brukar vara bättre eftersom man blir lite mindre hungrig på så sätt enligt min erfarenhet. Man kan även tänka på att ta bort allt flytande föda, t ex inte dricka så mycket juice eller yoghurt då detta inte mättar speciellt bra men ändå innehåller rätt mycket energi. Potatis och rotgrönsaker är ju saker som mättar bra och innehåller väldigt lite energi, så det skulle jag rekomendera till måltider. Sen mättar kesella och andra proteinkällor bra också samtidigt som de har en muskelsparande effekt, så se till att du får i dig tillräckligt med protein.
Lycka till!24 januari, 2006 at 00:21 #1046555Anonym anvandareMemberanders wrote:Känns som denna diskussionen varit uppe förut.:whistle:Nej, det har den inte. Den här tjejen har aldrig fått hjälp. Och nu ber hon om hjälp. Ifall du inte vill hjälpa eller kan hjälpa svarar du inte. Ifall du vill hjälpa svarar du.
Vill du inte träna benen, melle?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.