- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Tips om träningsschema
Yo gymgurus!
Har gymmat från och till i år, har nyligen fått en nytändning och kör på som aldrig förr och tycker det är super!
Trivs egentligen ganska bra med mitt schema som jag för övrigt kört mer eller mindre hela tiden under min gymtid, med en viss variation from time to time.
Men det finns alltid rum för förbättring, därför postar jag mitt schema här och tar med glädje emot åsikter om det är något jag bör ändra på/kan förbättra. Skippar att posta övningar för tillfället då jag är ganska nöjd för tillfället med de jag kör, utan postar bara vad jag kör, vilket är följande:
Dag 1: Biceps/Traps
D2: Bröst/Triceps
D3: Vila
D4: Ben/mage
D5: Rygg
D6: Vila
D7: Axlar/Mage
Med andra ord tränar jag 2 dagar, vilar 1, förutom från dag 7-2 då jag kör 3 dagar i rad. Är för övrigt 25 år gammal om det skulle göra någon skillnad.
Så än en gång, all input/tips för förbättring är välkomna, så bring it yo!
För att kunna svara på din fråga bättre undrar jag vad du har för mål? Är du nöjd med din nuvarande progression?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY